Derde divisie zondag 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

noordooster

Well-known member
Westlandia en De Dijk winnen beide. De strijd om plaats 1 blijft spannend.
Magreb legt zich nog niet neer bij degradatie. Ze winnen van Be Quick 1887.
HSC '21 verliest thuis van degradatiekandidaat UDI '19 .

bqandy

Well-known member
Verdomme........ Seizoen voorbij zeg maar. Twee nederlagen in derde periode, derde plaats ver weg.....

De Groene Scout

Well-known member
Wat een schijtwedstrijd. Vanaf minuut zonder enige overtuiging gespeeld.
Opstelling blijf ik mij over verbazen, net als de wissels.
Gelukkig speelt HSC'21 nu 2x uit, hoef ik daar in ieder geval niet meer naar toe de komende weken.

O ja, Super Sam wel weer 2x vanmiddag.

de waan

Well-known member
Ik ben niet geweest en achteraf ben ik daar maar wat blij om.

Vooral de wissel in de rust zorgde bij mij voor een enorme frons. Het gegoochel met spelers (van basis, naar het 2e, naar de tribune, invallen, 90 minuten zitten en vervolgens weer in de basis) blijft maar doorgaan.

Unregistere

Well-known member
Verdomme........ Seizoen voorbij zeg maar. Twee nederlagen in derde periode, derde plaats ver weg.....

Verrassend, had niet gedacht dat Magreb zou winnen. Toevallig nog gezien met wie zij allemaal speelden vandaag?

Westlandia had het niet makkelijk tegen Jong De Graafschap, kwamen zelfs achter. Uiteindelijk toch 5-2, mede door een goede rol van Adnan Bajic, begreep ik via Twitter.

De Dijk mocht Dennis Kaars weer eens bedanken. Zijn goal was genoeg voor de winst op Quick '20.

Dongen blijft toch ook goed bij na de 2-0 zege op Hercules.

En Unnekuukse kon vandaag wel juichen, winst voor JVC bij Juliana '31! :duim:

De Groene Scout

Well-known member
Vooral de wissel in de rust zorgde bij mij voor een enorme frons. Het gegoochel met spelers (van basis, naar het 2e, naar de tribune, invallen, 90 minuten zitten en vervolgens weer in de basis) blijft maar doorgaan.

Ik begrijp de basis al niet. 2 trage spelers in de achterste 4, die er ook vaak worden uitgelopen en bovendien ook week in week uit fouten mogen maken. De beste verdediger waar je ook volgend seizoen mee verder moet blijft al weken/maanden op de bank. Heel vreemd.

Na de rode kaart gaat er standaard een vleugel uit; waarom Nieuwboer niet en dan Bas ter Hogt terug naar het middenveld? Dan hou je met Ottink en Tom ter Hogt 2 spelers met snelheid en energie voorin. Nu klopte het van geen kant meer.

Ach het blijft een beetje aanmodderen tot het einde van het seizoen. We mopperen wel langs de lijn, maar het maakt ons eigenlijk ook niet zo veel uit of we nu winnen of verliezen. Dat geldt blijkbaar ook voor de spelers en de staf. Denk niet dat er veel ziek zijn deze nederlaag.

De Groene Scout

Well-known member
0-3 inmiddels, de mini superboertjes gaan het nog lastig krijgen. Magreb'90 wipt over ze heen. :duim:
In Oldenzaal is het 0-1 voor EVV; nog 10 minuten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan