Derde divisie zondag 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unregistere

Well-known member
Terechte overwinning als ik twitter mag geloven. Maar bqandy zal ons straks vast even bijpraten!

Inhaalronde

Be Quick 1887 - HBS 3-1 (2-0)
1-0 Ahmed Al Mahdi 2-0 Daan Driever 3-0 Rick Wiersma 3-1 Dustin van den Berg

Jong FC Den Bosch - Magreb '90 2-3
0-1 Soufiane Reclaoui 0-2 Jawad Bellahsan 1-2 Emilio Samseij (eigen doelpunt) 1-3 Omar El Ghazouani 2-3 ?

STAND

1. De Dijk 23-53
2. Westlandia 23-52
3. Dongen 23-47
4. Be Quick 1887 22-41
5. Quick '20 21-39
6. Hercules 23-37
7. HSC '21 22-33
8. EVV 21-31
9. OJC Rosmalen 23-31
10. OFC 22-29
11. JVC Cuijk 22-28
12. HBS 22-26
13. Juliana '31 22-22
14. Jong Achilles '29 23-22
15. Jong De Graafschap 22-21
16. UDI '19 / Beter Bed 20-18
17. Magreb '90 21-16
18. Jong FC Den Bosch 23-16

Topscorers:

1. Dennis Kaars (De Dijk) 31
2. Daan Driever (Be Quick 1887) 21
3. Remon van Bochoven (Westlandia) 20
4. Rens van Benthem (Quick '20) 16
5. R?mon Koenen (Dongen) 13
6. Jeroen Spruijt (Westlandia) 11
=. Cenk Uguz (HSC '21) 11
8. Jaouad Chraou (OJC Rosmalen) 10
=. Thomas Reynaers (Hercules) 10

bqandy

Well-known member
Terechte overwinning als ik twitter mag geloven. Maar bqandy zal ons straks vast even bijpraten!

Maar wel veel te weinig. Het had bij rust al 4 of 5-0 kunnen staan. HBS doelman vd Helm keepte echter uitstekend. Super goede eerste 70 minuten van Be Quick. Daarna werd het minder. "Arrogant", aldus onze trainer. HBS is wel een stuk minder geworden sinds een paar jaar geleden toen ik ze tegen MSC zag. Als excuus werden vier geblesseerde spelers aangevoerd, maar wij misten er ook vijf.
Verslag: http://www.tweenul.nl/nieuws/dominant-be-quick-1887-nog-lief-voor-zwak-hbs

Negen jongens uit de jeugdopleiding in het veld op een gegeven moment. Acht in de basis. Of provoceer ik nu weer? :)

Unregistere

Well-known member
Ook AD editie Den Haag vond Van der Helm goed keepen:

C5p8ZYvWAAAWzUQ.jpg:large

De trainer legt uit waarom hij de nieuwe man onder de lat is, en HBS is 'flop van de week':

C5p94f8XMAAVe7Z.jpg:large

De Groene Scout

Well-known member
Beetje makkelijk. Als je op dit niveau speelt mag je best wat verwachten van je spelers vind ik.

Lastig hoor. Die spelers plannen hun vakantie vooraf juist in een inhaalweekend. Domme pech dat ze dan moeten spelen.
Zouden anders spelers in de top van het amateurvoetbal nooit buiten de zomerstop en kerstvakantie weg mogen?

Joost

Well-known member
Lastig hoor. Die spelers plannen hun vakantie vooraf juist in een inhaalweekend. Domme pech dat ze dan moeten spelen.
Zouden anders spelers in de top van het amateurvoetbal nooit buiten de zomerstop en kerstvakantie weg mogen?

Ze hebben net een winterstop achter de rug van 18 december tot 15 januari.

Na de winterstop stonden 6 weekenden achtereen met wedstrijden gepland. Dan is het niet zo handig om het eerste de beste inhaalweekend er niet te zijn.

Unregistere

Well-known member

Zal vast per club verschillen, maar volgens mij komt het niet vaak voor. Heb het bij ons ook zelden meegemaakt, maar er zijn wel uitzonderingen natuurlijk. Huwelijksreis, spelers die vanwege hun werk echt nooit op een ander moment vakantie kunnen opnemen. Maar dan nog komt het weinig voor.

Dit zijn meer praktijken voor bij clubs in de lagere afdelingen.

SanMark.

Well-known member

Het is toch haast vaste prik dat er inhaalwedstrijden zijn.

bqandy

Well-known member
Bij Oranje Nassau uit Groningen waren er ook een paar op wintersport. Leverde meteen twee nederlagen op. In de beker en in de competitie.
Bij Be Quick heb je dat probleem vrijwel nooit. Je moet de spelers gewoon niet betalen. Dan kunnen deze "amateurs" ook niet op wintersport. :)

Nog een aardige anekdote van een paar jaar terug. Speler van een hoofdklasser meldt zich ziek voor de eerste trainingen. Maar ondertussen post hij in die week wel een paar leuke foto's op facebook van hem en zijn vriendinnetje op een subtropisch strand. :duim:

noordooster

Well-known member
Bij de bekerwedstrijd MSC - Zeerobben hoorde ik ook mensen van beide clubs klagen over een aantal spelers dat niet mee kon doen omdat ze op wintersport waren.

De Groene Scout

Well-known member
Na een paar 'kwakkel-weekjes komend weekend waarschijnlijk weer een complete ronde. Dit is het programma; Super Sam komt dus op bezoek bij ons:

Zaterdag 4 maart:
18.00 uur: Jong FC Den Bosch - Jong Achilles'29
19.00 uur: OJC Rosmalen - EVV

Zondag 5 maart:
14.00 uur: De Dijk asv - Quick'20
14.00 uur: Westlandia - Jong De Graafschap
14.00 uur: HBS - OFC
14.00 uur: Juliana'31 - JVC Cuijk
14.30 uur: Magreb '90 - Be Quick 1887
14.30 uur: Dongen - Hercules
14.30 uur: HSC'21 - UDI'19 Beter Bed

bqandy

Well-known member
Het wordt nog een aardig slot. De Dijk en Westlandia gaan voor het kampioenschap en hebben al een periode. Daarmee wordt ook plek drie en mogelijk vier belangrijk voor nacompetitie. Dongen, Be Quick 1887 en Quick'20 zijn de belangrijkste kandidaten.
Onderin zes belangrijke degradatiekandidaten. Wat mij betreft blijven Juliana en UDI er in en vliegen die drie jong teams met Magreb er uit.
Dus HSC, niet lullig doen en ff de punten meegeven aan Supersam en Fons Boekelder. :)

Unregistere

Well-known member
Ben benieuwd met welke spelers Magreb morgen zal aantreden. Schijnt dat doelman Michiel Belhadj toch ook weer terug is en eventueel inzetbaar is. Emilio Samseij is een twijfelgeval vanwege een blessure.

de waan

Well-known member
Sorry UDI, maar wij gaan uiteraard de derde periode nog even binnen hengelen. Bijna alle toppers al gehad, alleen nog De Dijk en Be Quick nog thuis. Nou kan ik me niet herinneren dat we van ??n van deze twee ploegen thuis hebben verloren, dus dat wordt ook een makkie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan