Batigoal
Well-known member
Adnan Bajic maakte er drie voor Westlandia tegen Jong De Graafschap en voegde daar ook nog een assist aan toe
Bajic lost eindelijk zijn belofte in?
Adnan Bajic maakte er drie voor Westlandia tegen Jong De Graafschap en voegde daar ook nog een assist aan toe
Bajic lost eindelijk zijn belofte in?
Kijk, in deze afdeling zetten we geen "stop de beloften" op een spandoekje, maar brengen we het gewoon in de praktijk.
:duim:Kijk, in deze afdeling zetten we geen "stop de beloften" op een spandoekje, maar brengen we het gewoon in de praktijk.
De onzen zullen na zondag toch wel gewoon 10 punten hebben... :duim:
Haha. Ik durf pas een voorspelling te doen als ik de opstelling van Be Quick zie. Ik hoop dat er minimaal twee basisspelers hersteld zijn.
Ik doe zondag voor Omroep Groningen verslag van de wedstrijd voor de radio. Hier te beluisteren via internet: https://www.oogtv.nl/stream/popup_radio.php
Of kom je zondag naar Groningen?
Vier uur in de auto... zover gaat mijn liefde voor JVC Cuijk nou ook weer niet
Alvast voor het verslag: JVC Cuijk mist Frenk Schaap (6 wedstrijden geschorst na rode kaart van vorige week) en Jurre Grotenhuis (blessure). Charles Kazlauskas is twijfelgeval. Simon van Zeelst keert terug in de ploeg, na weekje afwezigheid vanwege schorsing.