Derde divisie zondag 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unregistere

Well-known member
Hoe oud is Van Benthem?

Magreb '90 heeft een nieuwe trainer trouwens. De 37-jarige Mo El Abdellaoui neemt het over van interim-trainer Zephnad Wattimury.
 

Abubakari

Well-known member
BQ1887-EVV is sinds kort 0-1.

Ik had geen zin meer om nog tot 10 uur in de kou te zitten en ben na de bekerpot van BQ2 (had ik al gezegd dat ze met 1-5 van VVG verloren?) naar huis gegaan.
 

Abubakari

Well-known member
Kloteavond voor BQ1887, het vlaggenschip verliest ook nog eens met 0-4. De Dijk dus winnaar van de eerste periodetitel.
 

bqandy

Well-known member
Hoezo is EVV defensief ingesteld? Be Quick zag alle hoeken van het veld vanavond tegen een aanvallend EVV en dus met 4-0 de bietenbrug op. 13 tegendoelpunten in drie thuiswedstrijden........
 

Joost

Well-known member
Hoezo is EVV defensief ingesteld? Be Quick zag alle hoeken van het veld vanavond tegen een aanvallend EVV en dus met 4-0 de bietenbrug op. 13 tegendoelpunten in drie thuiswedstrijden........

Dat hoorde ik meer dit seizoen en heb ik Leo Beckers ook al een aantal keer in de krant horen vertellen. Desalniettemin toch al 3 keer 0-0 dit seizoen. Maar als EVV wint en scoort dan is het zeker geen 1-0 dit seizoen.
 

zwammy

Well-known member
Meestal op zaterdag 1 en op zondag 1, dat zijn er dus 2.
Vandaag twee, vanmiddag VVK-Haulerwijk in 4C en later BQ2-VVG. Daarna ben ik naar huis gegaan.

Altijd verschillende clubs of vaak dezelfde? En alle klasses want zie 4c staan maar dat is toch gewoon laag niveau boerenkoolvoetbal?
 

De Groene Scout

Well-known member
Wat een gejank van die Visser. Die heeft het over 4 ploegen eronder houden etc.
Dat zeg je toch niet als je nog altijd 3e staat.
Iets zakken zal echt nog wel gebeuren, maar linkerrijtje moet toch wel kunnen.
 

Unregistere

Well-known member
Flinke nederlaag, toch wel verrassend. Ik begreep van het verslagje op de EVV-website dat de Limburgers na afloop gezellig meededen aan het Oktoberfest in de kantine. De bus zette pas om 23.30 uur koers naar Echt, waarbij de terugreis vanwege omleidingen nog eens vijftig kilometer langer was. Het deerde Beckers en zijn mannen niet.

Inhaalronde

Be Quick 1887 - EVV 0-4 (0-3)
0-1 Michele Zotti 0-2 Julien Clout 0-3 Shaquille Simmons 0-4 Shaquille Simmons

STAND

1. De Dijk 10-28
2. Quick '20 10-20
3. Be Quick 1887 10-19
4. Westlandia 10-17 (+8)
5. Dongen 10-17 (+5)
6. JVC Cuijk 10-16 (+1)
7. OFC 10-16 (-2)
8. EVV 10-15
9. OJC Rosmalen 10-14
10. HSC '21 10-13 (-1)
11. UDI '19 / Beter Bed 10-13 (-11)
12. Hercules 10-12
13. Magreb '90 10-11
14. Jong De Graafschap 10-10 (-1)
15. HBS 10-10 (-7)
16. Juliana '31 10-9
17. Jong FC Den Bosch 10-8
18. Jong Achilles '29 10-5

Topscorers:

1. Dennis Kaars (De Dijk) 18
2. Rens van Benthem (Quick '20) 12
3. Daan Driever (Be Quick 1887) 10
4. R?mon van Bochoven (Westlandia) 7
5. Stefan de Jong (Juliana '31) 6
=. R?mon Koenen (Dongen) 6
=. Marc Koot (UDI '19 / Beter Bed) 6
=. Imrane Oulad Omar (Jong Achilles '29) 6
=. Cenk Uguz (HSC '21) 6
 

Abubakari

Well-known member
Altijd verschillende clubs of vaak dezelfde? En alle klasses want zie 4c staan maar dat is toch gewoon laag niveau boerenkoolvoetbal?

Redelijk wat verschillende, maar ook wel vaak dezelfde. :D

Als VV Groningen (2J) thuis speelt ga ik daar sowieso heen, spelen ze uit dan ga ik vaak naar Oranje Nassau (HB), Groen Geel (2J), Knickerbockers (2J) of Mamio (4C).
Gister moest VVK een inhaalwedstrijd spelen om half 3, leek me leuker dan The Knickerbockers-Niekerk(vierde klasse) voor de beker.

Op zondag ga ik het liefst naar GRC (1F) en anders naar ??n van de zeven zondag tweede klassers uit stad en dat is dan het vaakst Forward (studentenclub waar ik nog nooit een saaie wedstrijd heb gezien), Groninger Boys en wat somser GVAV Rapiditas of Velocitas of Stadspark. Ellende is dit seizoen dat de ene zondag bijna iedereen tegelijk thuis speelt en ik de andere zondag uit maar 1 of 2 clubs kan kiezen. Verder hangt het ook een beetje van de ranglijst af, ik kies het liefst toppers of degradatieduels, wedstrijden waar iets op het spel staat.

Ik vind amateurvoetbal kijken veel leuker dan de eredivisie of CL. Ik blijf ook niet thuis voor Ajax-NEC ofzo. Wel voor wedstrijden tegen Feyenoord of PSV, maar voor de rest ga ik liever buiten voetbal kijken en vermaak ik me ook prima met vierde klasse voetbal met weinig goed voetbal maar met veel goals, kansen en ander spektakel. Al is het nu toch vaker tweede klasse voetbal of hoger wat ik zie. In het begin ging ik vooral naar clubs die vlakbij waar ik woon voetballen, dat was op zaterdag meestal vijde (VV Groningen en Potetos)of vierde klasse (Mamio, VVK) en heel soms derde klasse (Lycurgus) of tweede klasse (Knickerbockers, ook een studentenclub trouwens, daar staat elke thuiswedstrijd in de rust van het eerste een dameselftal op de bar te dansen, hebben ze bij Cambuur, Ajax of NAC ook niet). Zondags in het begin eigenlijk altijd wel tweede of derde klasse en soms Gruno (leuke volksclub, spelden vierde klasse). .
 

de waan

Well-known member
Bestaat Club Italiano eigenlijk niet meer? Op zo'n clubnaam kan ik mijn fantasie aardig loslaten.
 

bqandy

Well-known member
Wat een gejank van die Visser. Die heeft het over 4 ploegen eronder houden etc.
Dat zeg je toch niet als je nog altijd 3e staat.
Iets zakken zal echt nog wel gebeuren, maar linkerrijtje moet toch wel kunnen.

Ik zal minder voorzichtig zijn. Positie rond plek 7.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan