Derde divisie zaterdag 2019/20

de waan

Well-known member
Ook qua accommodatie lijkt het dus al aardig op Belgi?.

Kan me trouwens voorstellen dat ze niet blij worden van een potje tegen Sint-Eloois-Winkel. Dan zit je al bijna in Frankrijk.
 

Sensini

Active member
Ook qua accommodatie lijkt het dus al aardig op Belgi?.

Kan me trouwens voorstellen dat ze niet blij worden van een potje tegen Sint-Eloois-Winkel. Dan zit je al bijna in Frankrijk.
Bijna net zo ver als Breda, de rest van Nederland ligt verder weg... (tenminste voor degenen die in Zeeuws-Vlaanderen wonen).

____________________________
www.voetbalkroniek.nl
 

de waan

Well-known member
Het is toch ruim 100 kilometer, voor een oefenpotje is dat een aardig eind, al zul je dat als club uit Zeeuws Vlaanderen ook niet altijd kunnen voorkomen.
 

Joost

Well-known member
Ook qua accommodatie lijkt het dus al aardig op Belgi?.

Kan me trouwens voorstellen dat ze niet blij worden van een potje tegen Sint-Eloois-Winkel. Dan zit je al bijna in Frankrijk.

Sint Eloois Winkel, daar ga ik naartoe dit seizoen!
 

Unregistere

Well-known member
De alom bekende Jasper de Muijnck wordt in elk geval niet de nieuwe trainer van Hoek. Ik las op Facebook in een reactie van hem dat hij in Bulgarije aan de slag gaat.

Bijzonder lijstje trouwens dit, alle trainers van Hoek sinds de eeuwwisseling:

1999-2000 Frans Vermeulen ontslag maandag 25 september 2000
2000-2003 Angelo Nijskens ontslag donderdag 30 januari 2003
2003-2003 Patrick Naudts interim
2003-2003 Cees Houtepen interim
2003-2004 Johan Ballegeer ontslag woensdag 13 oktober 2004
2004-2005 Eric Tetaert ontslag maandag 31 oktober 2005
2005-2006 Eddy Mestdagh ontslag maandag 10 april 2006
2006-2007 Cees Houtepen contract uitgediend
2007-2007 Wim Hofkens ontslag zaterdag 18 augustus 2007
2007-2007 Paul Telussa interim
2007-2008 Willem Leushuis opgestapt
2008-2009 Paul Telussa interim
2009-2010 Paul Telussa/Jan Verdegem ontslag maandag 12 april 2010
2010-2011 Gaby Demanet ontslag maandag 21 maart 2011
2011-2012 Ruud Pennings interim
2012-2013 Eric Hellemons opgestapt
2012-2014 Kenny Verhoene contract uitgediend
2015-2016 Ruud Pennings ontslag maandag 28 september 2015
2015-2018 Jannes Tant contract uitgediend
2018-2019 Dennis de Nooijer ontslag zaterdag 22 december 2018
2018-2019 Hugo Vandenheede opgestapt

Zelfs als je de interim-trainers er uit zou filteren, blijft het een indrukwekkende lijst.
 

de Kok

Member
de vergoeding moet wel heel hoog zijn wil je daar trainer worden.
Zal de club heel wat gekost hebben.
 

Unregistere

Well-known member
Lekker potje wel hoor, SC Heerenveen. En Rijssen is op zich nog wel te doen qua kilometers toch?

Jong Almere City FC, uitkomend in deze afdeling, heeft een nieuwe trainer aangesteld. Florian Wolf (32) gaat deze functie combineren met het hoofdtrainerschap van SJC, waar hij deze zomer is begonnen. Gelukkig voor hem is SJC na de degradatie nu weer op zondag actief, dus hij kan prima het hele weekend lekker op de velden vertoeven! :duim:
 

SC Heerenveen

Well-known member
Lekker potje wel hoor, SC Heerenveen. En Rijssen is op zich nog wel te doen qua kilometers toch
Excelsior '31 schijnt mooi te zijn, dus ik ben benieuwd. Is inderdaad goed te doen, 184 retour. Dat zal ik met geen enkele wedstrijd in de derde divisie zondag komend seizoen halen, haha.
 

Unregistere

Well-known member
Trond Sollied was gisteren aandachtig toeschouwer bij het oefenduel van Hoek. De Noor, oud-trainer van onder meer SC Heerenveen, zou serieus in beeld zijn om de nieuwe trainer van de Zeeuwen te worden.
 

Unregistere

Well-known member
Hoek moet verder zoeken, Sollied heeft afgezegd.

Hier al iemand die een kleine voorspelling aandurft? Wellicht bovenste 5 + onderste 5 of zelfs de hele eindstand?
 

Unregistere

Well-known member
Dit zou wel eens een erg rustig topic kunnen worden, krijg ik het idee. Niet echt meer supporters van clubs uit deze afdeling die hier actief zijn, op Almere036 na.

Of iedereen is het er gewoon over eens dat DVS '33 Ermelo dit seizoen wel kampioen zal worden.
 

de waan

Well-known member
Ik ben gewoon niet zo van de voorspellingen, maar ik ga zeker lekker bijdragen aan dit topic, hoor.

E?n voorspelling dan: ik verwacht dat DVS'33 138 keer gaat scoren dit seizoen, maar door een ongelukkige speling van het lot als nummer 2 overal naast gaat grijpen. Dat omdat ONS Sneek, dat na 20 wedstrijden 8 punten heeft verzameld, plotseling op stoom komt en de derde periode wint.
 

Unregistere

Well-known member
Haha, zou wel typisch DVS zijn inderdaad, als er weer iets tussendoor komt fietsen. Alleen vraag ik me dan af wie hen van de titel zal houden. SteDoCo? Hoek? Een surprise?

Dit seizoen vind ik het op voorhand lastiger in te schatten wie er onderin zullen belanden. Vorig seizoen leek dat al voor de competitiestart min of meer bepaald.
 

noordooster

Well-known member
Hier al iemand die een kleine voorspelling aandurft? Wellicht bovenste 5 + onderste 5 of zelfs de hele eindstand?

Een poging.
Ik verwacht, dat de verschillen niet groot gaan worden .
En dat maakt een voorspelling extra moeilijk.

1. DVS '33
2. Stedoco
3. Harkemase Boys
4. Hoek
5. Almere City 2
6. Sparta Nijkerk
7. DOVO
8. Ajax
9. Lisse
10. Excelsior '31
11. ONS Sneek
12. VVSB
13. Barendrecht
14. ODIN '59
15. GOES
16. Ter Leede
17. VVOG
 
Bovenaan