Derde divisie zaterdag 2019/20

Unregistere

Well-known member
Bron? Want op voetbal.nl staat alles nog steeds op 18.00

Nieuwe speler van VVSB waarmee ik gisteren sushi heb gegeten. Hij wist zeker dat ze uit niet om 18.00 uur spelen. Voetbal.nl zal nog wel niet bijgewerkt zijn dan. Zag ook al een lijst in de mail van alle duels in de tweede divisie waarvan de aanvangstijd is gewijzigd. Dat zijn er nu al 306 en kunnen er nog meer worden...
 

Unregistere

Well-known member
Steeds meer clubs zijn vol goede moed aan het seizoen begonnen.

Gisteren begon Barendrecht, al was de groep nog niet compleet en is trainer Jack van den Berg niet blij met de voorzitter, die naar verluidt een transfer wil blokkeren: https://barendrechtsdagblad.nl/sport/jack-van-den-berg-mist-nog-enkele-spelers

SteDoCo ging maandag aan de slag en trainer Frans Adelaar heeft er veel zin. De ambities zijn uiteraard weer torenhoog:
D_qxe-xXkAEO2xV.jpg:large
 

de waan

Well-known member
Als ik zie wat die voor aanvallers hebben binnengehaald, kan ik enig gevoel van jaloezie toch niet onderdrukken.
 

Unregistere

Well-known member
Als ik zie wat die voor aanvallers hebben binnengehaald, kan ik enig gevoel van jaloezie toch niet onderdrukken.

Tja, puntje van troost is dat je niet de enige bent. Menig club in de derde divisie - en ook de tweede - had die jongens best willen hebben. Maar ja, niet iedereen is zo ambitieus als SteDoCo.

Adelaar krijgt wel een interessante puzzel voorin. Zijn buitenspelers zijn gebleven, Schr?der wil op 10 spelen. Dan moet hij dus bijna wel voor 4-3-3 gaan en mogelijk een van de twee aanwinsten op de bank zetten. Of hij laat Kyle vanaf de zijkant komen, dat zou eventueel kunnen. Wel een luxeprobleem natuurlijk.
 

JMD

Well-known member
Nieuwe speler van VVSB waarmee ik gisteren sushi heb gegeten. Hij wist zeker dat ze uit niet om 18.00 uur spelen. Voetbal.nl zal nog wel niet bijgewerkt zijn dan. Zag ook al een lijst in de mail van alle duels in de tweede divisie waarvan de aanvangstijd is gewijzigd. Dat zijn er nu al 306 en kunnen er nog meer worden...

1 maand verder staan nog steeds bijna alle uitduels van VVSB op 18.00... Alleen uit bij Ter Leede, Lisse en SteDoCo staat het duel om 14.30 gepland.
 

Unregistere

Well-known member
Zal wel aan Voetbal.nl liggen dan. En anders hebben ze denk ik heel veel boze selectiespelers. :heinz:

Jong Almere City FC moet verder met een nieuwe trainer. Ivar van Dinteren wordt assistent-trainer bij FC Cincinnati. Daar is hij dan assistent van Ron Jans.

Benieuwd wie Almere als vervanger aanstelt. Dennis Bergkamp wellicht?

Berry Powel traint overigens al een tijdje mee bij Sparta Nijkerk, maar de club heeft naar eigen zeggen niet het budget om hem aan te trekken. Ben benieuwd of dat zo blijft.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Nee, dat zag ik inderdaad. De meningen waren zelfs verdeeld of hij nu de eerste goal maakte of dat Burgerhout de schutter was.
 

Unregistere

Well-known member
Hoek-trainer Hugo Vandenheede zou vanavond zijn ontslag hebben ingediend. Lees er nog geen offici?le bevestiging van, maar geloof de bron wel. Zou opmerkelijk zijn!
 

Unregistere

Well-known member

de waan

Well-known member
Bijzonder verhaal.

Is Hoek ook zo'n club die altijd door een paar mensen op de been wordt gehouden? Het lijkt me niet de meest stabiele vereniging, maar van de andere kant houden ze het toch al wel heel lang vol.
 

Unregistere

Well-known member
Ze hebben ook wel het voordeel dat ze vrij veel Belgische spelers kunnen aantrekken, maar op zich staat het technische kader volgens mij altijd wel redelijk. Hebben toch altijd weer een behoorlijke selectie en kunnen best wel wat betalen. Hoe die stromen precies lopen, kan ik niet goed inschatten. Ik vind het altijd wel leuk om er te spelen. Accommodatie kan wel een stukje vernieuwing gebruiken, maar dat heeft m.i. juist wel een bepaalde charme. Al zijn er ook zat mensen die het helemaal niks vinden.
 
Bovenaan