Unregistere
Well-known member
Dat kan niet.
Daar heb je gelijk in. Het was het complete programma, zag ik later. Met wel al heeeeeeeel veel wijzigingen.
Dat kan niet.
Daar heb je gelijk in. Het was het complete programma, zag ik later. Met wel al heeeeeeeel veel wijzigingen.
Waar is dat te vinden?
Als ik zie wat die voor aanvallers hebben binnengehaald, kan ik enig gevoel van jaloezie toch niet onderdrukken.
Nieuwe speler van VVSB waarmee ik gisteren sushi heb gegeten. Hij wist zeker dat ze uit niet om 18.00 uur spelen. Voetbal.nl zal nog wel niet bijgewerkt zijn dan. Zag ook al een lijst in de mail van alle duels in de tweede divisie waarvan de aanvangstijd is gewijzigd. Dat zijn er nu al 306 en kunnen er nog meer worden...
Hoek-trainer Hugo Vandenheede zou vanavond zijn ontslag hebben ingediend. Lees er nog geen offici?le bevestiging van, maar geloof de bron wel. Zou opmerkelijk zijn!
Bijna net zo ver als Breda, de rest van Nederland ligt verder weg... (tenminste voor degenen die in Zeeuws-Vlaanderen wonen).Ook qua accommodatie lijkt het dus al aardig op Belgi?.
Kan me trouwens voorstellen dat ze niet blij worden van een potje tegen Sint-Eloois-Winkel. Dan zit je al bijna in Frankrijk.