Derde divisie zaterdag 2018/19

Unregistere

Well-known member
Nou, inderdaad. Echt zonde, want ze hebben zo'n goede selectie. Eigenlijk is het bijna een schande als ze geen kampioen worden.
 

Unregistere

Well-known member
Het verblijf van Nassir Maachi bij DOVO is na een krap half jaar ten einde. De ex-prof is om persoonlijke redenen gestopt. Hij kon ook weinig indruk maken, dat zal wel een rol gespeeld hebben. DOVO hoopt Abderrahim Loukili (ex-FC Lienden) te kunnen strikken als zijn vervanger.

Bij ons is de longlist qua potenti?le nieuwe trainers inmiddels ingekort tot een shortlist. Deze week al gesprekken met een aantal kandidaten, ben benieuwd of daar al iets uitkomt.
 

Unregistere

Well-known member
Gebeurt wel overal natuurlijk. Beetje lullig voor ze dat het is uitgekomen.

Ik vind dat de KNVB hard moet ingrijpen en de laatst gespeelde competitiewedstrijd van ODIN '59 moet omzetten in een reglementaire 3-0 nederlaag! :p
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zou de NOS echt van de staat zijn denken jullie?:heinz:

Misschien dat deze man een cursus spelling kan volgen en het dan nog eens wil gaan proberen.

Als die spelers iets hebben gedaan wat tegen de regels is, dan heb je kans dat dit opgepakt wordt. Er zit namelijk ook een keerzijde aan al die aandacht van de media.

Ik moet overigens wel altijd lachen om die "50 euro per maand".
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik moet overigens wel altijd lachen om die "50 euro per maand".

Goed lezen; er staat 50 euro per week.

Verder zou ik op dezelfde manier reageren als het bij mijn clubje zou zijn geweest.
Echt absoluut niet nieuwswaardig en geen item in nieuwsuur o.i.d. waard.
 

Unregistere

Well-known member
Een beetje als een donderslag bij heldere hemel toch wel, het bericht uit Zeeland. Hoek heeft trainer Dennis de Nooijer per direct ontslagen. Er zouden afspraken niet zijn nagekomen. De PZC suggereert dat het bestuur erg boos was door het feit dat De Nooijer afgelopen week niet trainde en zijn selectie vrij gaf, terwijl het bestuur wilde dat er wel getraind zou worden.

Dit terwijl De Nooijer met de promovendus keurig op de vierde plek staat en slechts twee keer verloor. Assistent-trainer Giovanni Siereveld heeft zich solidair verklaard en heeft eveneens zijn spullen ingeleverd.

Zitten de tweelingbroers dus ineens allebei thuis met de kerstdagen...

https://www.pzc.nl/amateurvoetbal/trainer-dennis-de-nooijer-per-direct-ontslagen-bij-hoek~a1516f81/

Minder verrassend is dat Erik Assink na dit seizoen stopt bij Quick Boys. Hij wil dichter in de buurt van zijn woonplaats Almere gaan werken. Na ??n jaar is zijn periode bij de Katwijkers dus al voorbij.

http://www.quickboys.nl/nieuws/7594/wegen-van-kvv-quick-boys-en-erik-assink-gaan-scheiden.html

Bij ons gaat het de goede kant op met de trainerszoektocht. Deze week al twee kandidaten gesproken, loopt nog een lijntje met een derde. Erg benieuwd wie het uiteindelijk gaat worden.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Toch een aparte beslissing van de beleidsbepalers van Hoek. Aanvoerder Reguillo Vandepitte verklaart op Omroep Zeeland in shock te zijn en de beslissing niet te begrijpen. Dat geldt voor meer spelers. Bestuur cre?ert nu onrust terwijl de club prima bezig was in de eerste zestien wedstrijden. Vreemd. Maar hoort ook wel weer een beetje bij Hoek.

En ook een evaluatie van de derde divisie zaterdag door de Voetbalprof:

https://www.voetbalprof.com/barry-d...ag-clubs-door-mijn-ogen-hoe-staat-het-ervoor/
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
En ook een evaluatie van de derde divisie zaterdag door de Voetbalprof:

https://www.voetbalprof.com/barry-d...ag-clubs-door-mijn-ogen-hoe-staat-het-ervoor/

de Voetbalprof zei:
"Met alle respect voor Cesco Agterberg, de huidige trainer die na dit seizoen geen trainer daar meer zal zijn, dit ASWH hoort beter te voetballen. Het lijkt wel of er een speelwijze gehanteerd word die de spelers maar niet onder de knie krijgen. Er zijn ook aardig wat geluiden bij ons binnen gekomen dat de spelersgroep niet helemaal tevreden is over Agterberg en dat daarom de wegen zullen scheiden".

Onzin of klopt het wel?
 

Unregistere

Well-known member
De man heeft over de 3 clubs uit Noord nauwelijks wat te melden.

Dan moeten die beter aan hun PR werken, zodat De Voetbalprof ze ook leert kennen. :p

Hij heeft vooral goede ingangen bij ODIN '59 en DVS '33 Ermelo, volgens mij.

Onzin of klopt het wel?

Zag ik ook staan inderdaad. Wel grappig, want ik geloof niet dat hij contact heeft met mensen van ASWH, maar vooruit.

Problemen met de spelersgroep herken ik niet echt, eigenlijk. Over de speelwijze kun je discussi?ren, maar het lastige daarvan is dat die ook vaak genoeg wel goed uitpakte. De laatste tijd echter duidelijk niet. Dat zal na de winterstop dus beter moeten.

En feitelijk is het nooit echt aan de orde gekomen of de TC wel of niet wilde verlengen, want gedurende de gesprekken heeft Cesco de club al vrij snel ge?nformeerd over zijn aanstaande verhuizing. Die is mede ingegeven door een nieuwe baan voor zijn vrouw en ook voor hemzelf. Of hij de TC daarmee een lastige beslissing heeft bespaard of niet zullen we dus nooit weten, omdat ze simpelweg nog niet zo ver waren.

Hier zegt hij er zelf nog iets over in een lokaal weekblad: https://hendrik-ido-ambacht.dekombi...luiten-bij-aswh-verhuizing-noopt-tot-afscheid

Halverwege nog even een overzichtje met de doelpuntenmakers per club. Zoek uw favoriet(en) zelf maar op!

Achilles '29: Schmidt 8, Raposo 3, Clout 2, Yaldiz 2, Annett Chavez 1, Loning 1, Lopez 1, Ruhindwa 1, Usta 1

AFC Ajax: Misa-Danso 7, Fransberg 4, Pronk 4, Adneij 1, Jurka 1, Owusu-Asare 1, Spil 1, Uhlenbeek 1

ASWH: Bosscha 5, Yildirim 5, van den Bosch 4, El Amrani 4, Verhoeve 4, Pires 3, van de Kreeke 2, Almeida 1

De Dijk: Koylu 7, Christophersen 6, Olf 4, Ahannach 2, Verwey 2, Amarzagouio 1, Berefo 1, Duncan-Williams 1, Menzo 1

DOVO: J. Patrick 17, den Haag 4, Middelwijk 3, Wormgoor 3, Bakkenes 2, Berkvens 2, Maachi 2, van Zeelst 2, Amerzgiou 1, Hovestad 1, de Zwart 1, eigen doelpunten tegenstanders 1

DVS '33 Ermelo: Pilon 19, M. de Ruiter 12, ?zt?rk 8, Roemeon 7, Powel 3, J. de Ruiter 2, Camara 1, Vloedgraven 1, van Warven 1, eigen doelpunten tegenstanders 1

Eemdijk: Bouw 8, Bolland 4, El Bennay 3, Beukers 2, van den Dikkenberg 2, Morrison 2, van de Groep 1

Harkemase Boys: Stelpstra 10, Beimers 6, Bouius 6, Mennega 2, van Putten 2, Renken 2, Slort 2, de Vries 2, Boutzamar 1, Careman 1, van Duinen 1, Streutker 1, Veldman 1

Hoek: Doesburg 11, Impens 7, van Leiden 4, Constansia 3, de Jager 2, Vandepitte 2, Wilson 2, van den Bergh 1, Chergui 1, Nyemb 1, Tiebosch 1

Jong FC Groningen: Bouman 4, van Kaam 4, Antuna 2, Freriks 2, Hardijk 2, Kramer 2, Absalem 1, Cassierra 1, Dallinga 1, van der Kaap 1, Margharita 1, Ploem 1, Pohl 1, Riksman 1, Sefer 1

FC Lisse: van der Putten 8, Siali 5, Buimer 4, Adouch 3, Klooster 3, Tarani 3, de Loor 2, Iliohan 1, Koomen 1, Rauws 1, Vermeulen 1

Noordwijk: Westdijk 12, Reynaers 6, van Staveren 6, Achefay 5, Br?cker 5, Wendt 5, James 4, Roshanali 4, le Cong? 3, Overvliet 1, eigen doelpunten tegenstanders 1

ODIN '59: de Vries 7, Bormann 6, Klijbroek 5, Hardenberg 3, Al Mahdi 2, Dikker 2, de Graaf 2, Hulleman 1, Tavares 1

ONS Sneek: Ramos 7, de Boer 3, Barto 2, de Graaf 2, Lanting 2, G. Prijor 2, Fatima 1, Gonzales 1, Kuipers 1, de Vries 1

Quick Boys: Tejan 11, Maynard 8, Kaars 5, Kuijvenhoven 4, van Nieuwkerk 4, Baten 3, Ket 2, de Kruijs 2, Staal 1, Steltenpool 1, eigen doelpunten tegenstanders 3

SJC: Duindam 11, Groot 4, El Baouchi 3, Broekhuizen 2, van Toor 2, van Stijn 1, van der Zalm 1

SteDoCo: Schr?der 10, van Wanrooij 4, Verheul 3, dos Santos 2, Sterrenburg 2, Habtemariam 1, Pereira 1, Pollemans 1, eigen doelpunten tegenstanders 2

VVOG: Meulens 6, Ahrens 4, Kersten 3, Tijdens 2, Biya 1, Braam 1, Buitenhuis 1, Hop 1, Latupeirissa 1, Muller 1, Sturing 1, Vossebelt 1
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Het is toch ook praktisch gezien volstrekt onmogelijk om alle clubs op niveau drie en vier op de voet te volgen.
 

Unregistere

Well-known member
Het is toch ook praktisch gezien volstrekt onmogelijk om alle clubs op niveau drie en vier op de voet te volgen.

Is ook zo hoor, zeker als het je regio niet is. Ik volg deze afdelingen vrij intensief, maar zelfs dan weet ik van een groot deel van de clubs niet gek veel meer dan dat ze zelf naar buiten brengen via de website of Twitter.

Bij clubs in de buurt is dat anders en bij clubs waar dan nog een speler / trainer actief is die ik ken, lukt het soms ook wel om iets meer te weten te komen dan gemiddeld.

De Voetbalprof woont volgens mij in Noord-Holland, dus dan is het wel te verklaren dat hij de noordelijke clubs minder goed kent.
 

Unregistere

Well-known member
Jasper de Muijnck, eerder dit seizoen aan de kant gezet bij Kozakken Boys, zou in beeld zijn om bij Hoek aan de slag te gaan.

En de nieuwe trainer van ASWH is ook binnen, alleen nog even wachten voor het wereldkundig gemaakt zal worden. Zal vast niet heel lang meer duren. Ik vind het een prima keuze in elk geval.

Begreep ook dat onze huidige trainer rond is met een nieuwe club, maar daar zal ik sowieso verder niets over publiceren tot die club dat zelf doet uiteraard.
 

Unregistere

Well-known member
Dank je!

Klopt, ging even sneller doordat de Zeeuwse pers het al door had. Dus snel wat tikwerk gedaan na het diner.

Rogier Veenstra (31), nu actief bij GOES, is de nieuwe trainer van ASWH. Mooie keuze dus wat mij betreft!

Wel afkomstig uit het zondagvoetbal, dus hopelijk geen onderdeel van het hier al eens eerder besproken complot. Maar die indruk maakt hij niet. ;)
 
Bovenaan