Die enigen die verrast waren, dat waren jij en die clubs die hierover zelf niet hadden nagedacht.
De KNVB was allesbehalve verrast en had het nota bene opgenomen in de reglementen.
Jonge,jonge,jonge, wat lul je weer dom uit je nek en doe je weer alsof je het geweten bent van dvk.
Ik was niet verrast, ik heb juist meermalen, ook hier, gewezen op de mogelijke gevolgen die promotie en degradatie in en uit die gemengde tweede divisie kon hebben voor de klassen er onder.
En wanneer de KNVB alles goed in zijn reglementen had staan, wat ik betwijfel, kwam het wel heel erg lullig over hoe zij omgingen met die indeling van de derde divisies . Verrast als ze waren door die scheve verdeling van de beloften. Uiteindelijk waren ze als een kind zo blij dat Magreb overgehaald kon worden naar de zaterdag te gaan ( wat is hen daarvoor toegezegd door de KNVB ? )
Wanneer de KNVB alle mogelijke scenario's netjes had beschreven, inclusief de oplossingen, had er nooit zo'n onduidelijkheid hoeven te komen. En dat geldt ook bij het terugtrekken van een beloftenteam, waar volgens jou niets van in de reglementen staat, zodat een aantal zondagclubs gaat protesteren.
Er werken daar zoveel mensen in Zeist. En toch is er onvoldoende nagedacht over de gevolgen van de piramide.
Misschien had van der Zee zich daar beter op kunnen richten dan zich bezig te houden met pupillenvoetbal en een jeugdraad met meisjes van 15.