Derde Divisie zaterdag 2017/18

Status
Niet open voor verdere reacties.

noordooster

Well-known member
Moeten ze wel eerst Joseph Oosting aantrekken als trainer. ;)

Die kun je er beter bij hebben dan een Mark Schenning , inderdaad.
Verder heb ik, in eerste instantie, nog wat andere argumenten gegeven.
Maar inderdaad, ik gun het Joseph Oosting ook wel.
Beetje lullig aan de kant gezet bij HHC. Wel logisch, maar niet alleen hij was schuldig aan de slechte resultaten,
Sympathieke vent die eerder heeft bewezen bij ACV, WKE en in een eerdere periode bij Vitesse , een goede trainer te zijn.
Ik vind het al met al wel mooi dat jong Vitesse terug komt in de tweede divisie.
 

SanMark.

Well-known member
Er is ook afgesproken, dat er voorlopig geen nieuwe beloftenteams tot de piramide worden toegelaten.
Overigens bleek dat de topamateurs ten onrechte, want hen ging het juist aan, volstrekt onvoldoende waren vertegenwoordigd ( met die 30 districtsvertegenwoordigers ) bij de stemmingen over de piramide ( tweede divisie, licentievoorwaarden en beloften).
Dat kwam vooral tot uiting bij die vergadering met de KNVB , waarbij van der Zee alles terug verwees naar de tekentafel.
Bovendien kwamen van Oostveen c.s. met die verplichte promotie met valse, onware, argumenten.

Dit heb je godverdomme al 100x verteld.
 

noordooster

Well-known member
JMD weet altijd ontzettend goed hoe ik denk of moet denken.
Maar dat bepaal ik liever zelf.
Enkele reacties terug heb ik nogmaals uitgelegd hoe het echt zit.
 

noordooster

Well-known member
Het gebruikelijke onfatsoen komt ook weer bovendrijven.
Het wordt kennelijk nodig gevonden om een onzin opmerking kracht bij te zetten.
Raar dat dat allemaal getolereerd wordt
 

Fregge

Well-known member
noord-ooster. We hebben inmiddels allemaal je gedachte door. Je hoeft geen rookgordijn meer te maken.
 

JMD

Well-known member
JMD weet altijd ontzettend goed hoe ik denk of moet denken.
Maar dat bepaal ik liever zelf.
Enkele reacties terug heb ik nogmaals uitgelegd hoe het echt zit.

Net zoals dat jij altijd denkt te weten hoe het hele amateurvoetbal denkt terwijl dat ook niet klopt en veel genuanceerder ligt dan jij aangeeft.
 

Unregistere

Well-known member
Dan lijkt het me logisch dat de verliezers van de 2e ronde in de nacompetitie 3e divisie/hoofdklasse zaterdag tegen elkaar gaan spelen voor de opengevallen plek.

Dit lijkt mij, ook op basis van het KNVB-principe 'promotie gaat voor degradatie', de meest logische optie inderdaad. Kennelijk heeft de degradatie de beleidsbepalers bij FC Twente toch van mening doen veranderen, dat ze nu toch uit de piramide stappen met de beloften. Met oog op de financi?n niet vreemd.
 

noordooster

Well-known member
Dit lijkt mij, ook op basis van het KNVB-principe 'promotie gaat voor degradatie', de meest logische optie inderdaad. Kennelijk heeft de degradatie de beleidsbepalers bij FC Twente toch van mening doen veranderen, dat ze nu toch uit de piramide stappen met de beloften. Met oog op de financi?n niet vreemd.

On topic maar weer, nietwaar unregistere.
Maar wil je alleen een club uit de zaterdagkolom ervoor in aanmerking laten komen ?
En hoezo zeg je promotie gaat voor degradatie als je evengoed herkansers uit de derde div za. mee wil laten doen ?
 

Unregistere

Well-known member
On topic maar weer, nietwaar unregistere.
Maar wil je alleen een club uit de zaterdagkolom ervoor in aanmerking laten komen ?
En hoezo zeg je promotie gaat voor degradatie als je evengoed herkansers uit de derde div za. mee wil laten doen ?

Da's nog wel een lastige ja, even niet aan gedacht dat ze op zondag natuurlijk ook twee finales hebben. Misschien dat dan uiteindelijk de winnaars daarvan ook nog tegen elkaar spelen om dat plekje, want ik denk niet dat vooraf te zeggen is dat het een zaterdag- of zondagplek is.

'Promotie voor degradatie' is het principe dat ze niet een club als degradant aanwijzen en dan de rest van de ranglijst een plekje laten stijgen, maar juist een promovendus de kans geven om die plek op te vullen. Dat zou dan ook een herkanser kunnen zijn, als die de finale van de play-offs verliest.
 

Forza AZ

Well-known member
Dit lijkt mij, ook op basis van het KNVB-principe 'promotie gaat voor degradatie', de meest logische optie inderdaad. Kennelijk heeft de degradatie de beleidsbepalers bij FC Twente toch van mening doen veranderen, dat ze nu toch uit de piramide stappen met de beloften. Met oog op de financi?n niet vreemd.

Wel benieuwd wat ze gaan doen om de plek in de Hoofdklasse weer op te vullen, want om nu de 3 verliezers van de finales van nacompetitie Hoofdklasse/1e klasse na 16 juni ook nog tegen elkaar te laten spelen gaat wel erg lang duren. Handiger zou zijn om het schema helemaal opnieuw te maken en dan 4 finales te maken.

Als ze van te voren niet weten of ze opvulling op zaterdag of zondag nodig is, dan kan dat natuurlijk niet. Dan zal het alsnog eind juni worden voor de laatste plek opgevuld is.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, ik denk dat we daar sowieso wel vanuit kunnen gaan hoor. Niet voor niets heeft de KNVB laten weten dat ze de nieuwe indelingen pas op 13 juli publiceren. Vast een vooruitziende blik.
 

de waan

Well-known member
Da's nog wel een lastige ja, even niet aan gedacht dat ze op zondag natuurlijk ook twee finales hebben. Misschien dat dan uiteindelijk de winnaars daarvan ook nog tegen elkaar spelen om dat plekje, want ik denk niet dat vooraf te zeggen is dat het een zaterdag- of zondagplek is.

'Promotie voor degradatie' is het principe dat ze niet een club als degradant aanwijzen en dan de rest van de ranglijst een plekje laten stijgen, maar juist een promovendus de kans geven om die plek op te vullen. Dat zou dan ook een herkanser kunnen zijn, als die de finale van de play-offs verliest.

Van wat ik het begrepen wordt de plek van Jong FC Twente opgevuld vanuit de zaterdagkolom. Al lijkt het me de moeite waard om daar nog even over te gaan sputteren, mocht dat voor ons nog van belang zijn, want het is wel een bijzondere situatie natuurlijk.
 

Forza AZ

Well-known member
Van wat ik het begrepen wordt de plek van Jong FC Twente opgevuld vanuit de zaterdagkolom. Al lijkt het me de moeite waard om daar nog even over te gaan sputteren, mocht dat voor ons nog van belang zijn, want het is wel een bijzondere situatie natuurlijk.

Is eigenlijk toch wel logisch, want ze spelen in de zaterdag 3e divisie. Je kunt het eigenlijk vergelijken met Magreb'90. Voor hun degradatie komt ook geen zondagclub terug via promotie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan