Derde Divisie zaterdag 2017/18

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unregistere

Well-known member
Ik ben er vanmiddag niet bij . Wegens lichamelijke klachten al een paar wedstrijden gemist .

Ik las het later pas, maar had al zo'n vermoeden dat je er niet was. Jammer, maar wellicht een andere keer beter! Je hebt weinig gemist. Slechte pot, waarbij ACV via een zeer goedkoop verkregen strafschop nog op gelijke hoogte kwam. Eerste helft was nog wel aardig, met wat kansen over en weer en dus ook doelpunten, na rust bloedde het duel langzaam dood. Slecht veld, dus goed voetbal was ook niet echt mogelijk.

Puntje gesprokkeld, maar nog niet definitief veilig. Al kan het eigenlijk niet meer verkeerd aflopen, maar goed, de vorm is ook niet top momenteel. Voor ACV is de kans groot dat het avontuur in de derde divisie eindigt. Ik zie niet hoe die de komende vier potten nog een achterstand van vijf punten moeten goedmaken op Spijkenisse, maar je weet nooit. Zowel aanvallend als defensief lijkt het mij echter te pover.

Spakenburg deed goede zaken en lijkt nu wel kampioen te worden. Scheveningen en Quick Boys speelden immers gelijk, zelf wonnen ze wel van Spijkenisse. Acht punten voorsprong nu, dat zal wel lukken dus. DVS '33 Ermelo klopte Jong Almere City FC ruim en is nu zelfs de nummer drie. Belangrijker voor hen was nog dat Jong FC Volendam zich stuk beet op ODIN '59 en dus staat DVS nu nog maar twee punten achter de wijdbroeken in de periodestand. Ook Jong FC Twente is nog kansrijk. Zij wonnen bij Harkemase Boys en staan nu drie punten achter Volendam. Die drie teams gaan de komende weken uitmaken wie het derde ticket voor de nacompetitie pakt, Quick Boys kan het vergeten.

ONS Sneek won met 2-4 bij Magreb '90. Logisch, maar de Utrechters hebben daardoor nu meer dan 100 tegengoals!!!!

noordooster

Well-known member
Voor ACV wordt het nu inderdaad erg moeilijk om zich te handhaven.
Juist nu ze in de derde divisie spelen hebben ze helaas een zwakker team dan de voorgaande jaren in de hoofdklasse.

ONS doet goede zaken met de winst op Magreb en lijkt zich rechtstreeks te kunnen handhaven.
Harkemase Boys is dit seizoen zo wisselvallig als de pest , maar mag komend seizoen met de nieuwe trainer trainer Thieme Klompe opnieuw uitkomen in de derde divisie.

Unregistere

Well-known member
Voor ACV wordt het nu inderdaad erg moeilijk om zich te handhaven.
Juist nu ze in de derde divisie spelen hebben ze helaas een zwakker team dan de voorgaande jaren in de hoofdklasse.

Ik begreep van een van hun begeleiders juist dat het wel meevalt met wat er in het elftal gewijzigd is ten opzichte van vorig seizoen. Alleen het niveau is nu natuurlijk hoger dan in de hoofdklasse en daarin komen ze in diverse wedstrijden vaak net wat te kort. Fouten die ze vorig jaar nog konden maken, worden nu wel afgestraft. En met name buiten Assen hebben ze het erg lastig om resultaten te behalen.

Unregistere

Well-known member
ASWH na gelijkspel bij ACV nog niet definitief veilig

ASWH is vanmiddag in Assen weer iets dichter bij handhaving in de derde divisie gekomen, maar de gewenste grote stap richting een veilige status bleef uit. Op bezoek bij degradatiekandidaat ACV, strijdend voor de laatste kansen om de nacompetitie te behalen, bleef ASWH steken op een 1-1 gelijkspel. De Ambachters namen na een half uur de leiding door een prima goal van Jesper van den Bosch, maar in de extra tijd van de eerste helft kwamen de gastheren dankzij een omstreden strafschop langszij. Na rust bloedde de wedstrijd langzaam dood, waardoor een gelijkspel de logische uitkomst was. De voorsprong van ASWH, nog altijd de nummer dertien op de ranglijst, op de teams in de gevarenzone blijft tien punten.

Trainer Cesco Agterberg kon in Assen niet beschikken over centrale verdediger Jerry Tieleman, die na zijn rode kaart vorige week tegen DOVO ??n wedstrijd moest toekijken. De schorsingen van Peter de Lange en Mels van Driel waren wel voorbij. De Lange kwam echter toch niet in actie. De spits, nog altijd clubtopscorer, ondergaat komende week een operatie en heeft waarschijnlijk zijn laatste wedstrijd in het shirt van ASWH al gespeeld. Van Driel keerde wel terug in het elftal op zijn vertrouwde positie op het middenveld. Dit ging ten koste van Nick Slotboom. De opengevallen plek achterin werd ingevuld door Ryan van Dijk. Hij begon als linksback, waardoor Gilmaro van de Werp naar het centrum doorschoof. Verder koos Agterberg voor de gebruikelijke namen van de laatste weken.

Op het mede door de regen lastig bespeelbare veld bleek al snel dat het niet de meest aantrekkelijke wedstrijd van de laatste weken zou worden. ACV, dat toch moest winnen, hanteerde een vrij voorzichtige aanpak. ASWH had in de beginfase dan ook het betere van het spel, maar ook de Ambachters slaagden er nog niet in echt gevaarlijk te worden. Na een kwartier kwam de wedstrijd wat meer op gang, ingeleid door een plotse kans voor ACV-topscorer Marco van der Heide. Via Stef Doed?e en de lat eindigde zijn poging naast het Ambachtse doel, maar daar had ASWH vanuit het niets met een achterstand kunnen worden geconfronteerd. Aan de overzijde zorgde Kyle Doesburg voor dreiging na een gekraakt schot van Mels van Driel. De uitgekomen doelman van de gastheren kon de poging van Doesburg nog dusdanig toucheren dat de bal over de achterlijn vloog. Kort daarna volgde het kunststukje van de eerste helft. Ismail Yildirim nam het doel onder vuur via een spectaculaire halve omhaal. De binnenkant van de paal voorkwam echter dat ASWH voor de tweede week op rij een gooi zou doen naar de titel doelpunt van het jaar.

Nadat ACV'er Van der Heide nog eens over het doel kopte en een schot van Ismail Yildirim door doelman Wormmeester werd gestopt, viel na een half uur spelen dan toch de openingstreffer. In lijn met het spelbeeld kwam die goal van ASWH. David Almeida zette goed door aan de zijlijn en vond Kyle Doesburg. De sterke Zeeuw behield in het strafschopgebied het overzicht en vond Jesper van den Bosch. De inzet van de aanvoerder eindigde in de hoek en dus stond ASWH voor. Er leek vervolgens weinig aan de hand, tot ACV in de slotfase van de eerste helft een strafschop claimde. Scheidsrechter De Winter zag er niets in, maar begon waarschijnlijk later te twijfelen. Anders valt niet te verklaren waarom de leidsman na een buiteling van Marco van der Heide in duel met Stanley Husen in de extra tijd van de eerste rondgang ineens w?l een strafschop zag. Ook tot verbazing van de ACV-speler zelf ging de bal op de stip. Gijs Jasper pakte het arbitrale presentje uiteraard met alle plezier uit en schoot de 1-1 achter Stef Doed?e. Een tegenvaller voor ASWH, dat dus niet met een voorsprong op zak kon gaan rusten. Overigens nog een opmerkelijke constatering: ACV heeft als enige club in de derde divisie geen ballenkinderen langs de lijn zitten.

Na rust leek ASWH aanvankelijk op zoek naar de volgende treffer. Er kwamen wat hoekschoppen, waarbij een kopbal van Gilmaro van de Werp uit de hoek werd gewerkt door een verdediger. Namens de thuisploeg probeerde Gijs Jasper het nog een keer met een hard schot van afstand, dat naast het Ambachtse doel vloog. De sterkere fase van ASWH eindigde echter rond het uur, waarna de wedstrijd eigenlijk steeds verder inzakte. Er werd door beide teams meer dan genoeg strijd geleverd, maar voor de doelen gebeurde zo goed als niets meer.

ASWH kwam nog wel met wat counters, veelal via Kyle Doesburg, maar daarbij viel de bal steeds net niet goed. ACV stelde er vooral wat opportunistische schoten van grotere afstand tegenover. Het duel sleepte zich dus min of meer naar het einde. Er was nog enige opwinding toen doelman Wormmeester zich bijna leek te verslikken in de doorjagende Kyle Doesburg en ook invaller Akin Arslan kreeg nog een lastige kans, die hij helaas aan de verkeerde kant van de paal liet eindigen. In de absolute slotfase ondernam ACV-invaller Ibrahim Sillah nog een poging om Stef Doed?e van afstand te verrassen. Gelukkig voor ASWH kwam de bal onderweg geen polletje of voet tegen waardoor er nog een verrassende stuit zou ontstaan en dus kon Doed?e het schot eenvoudig keren. Daardoor bleef het dus bij 1-1, een uitslag die al lange tijd de meest logische leek.

Voor ACV is daarmee het doek bijna gevallen, voor ASWH betekende het dat er weinig veranderde. De ploeg blijft dertiende op de ranglijst. Weliswaar werd afstand genomen van Spijkenisse, maar Capelle liep wel wat in. Die ploeg is nu de nieuwe nummer vijftien. ASWH heeft tien punten voorsprong op de Slotbewoners, een marge die met nog vier duels te spelen ruim genoeg lijkt. Toch zijn de Ambachters nog niet officieel veilig, daar is nog een overwinning voor nodig. Mogelijk kan die volgende week op eigen veld worden behaald tegen het verrassend goed presterende ODIN '59.

ACV - ASWH 1-1 (1-1)
30. 0-1 Jesper van den Bosch 45 (+1). 1-1 Gijs Jasper (strafschop)
Scheidsrechter: F.R. de Winter

ACV: Ben Wormmeester; Alex Olteanu (69. Ibrahim Sillah), Dani?l Schans, Jelle Wagenaar, Dennis Hoekstra; Thomas Metzemaekers (78. Dennis Molema), Marco van der Heide (78. Justin Mulder), Haaye Feenstra; Pascal Huser, Gijs Jasper, Erik Eleveld

ASWH: Stef Doed?e; David Almeida, Peter Verhoeve, Stanley Husen, Gilmaro van de Werp, Ryan van Dijk; Lars Bosscha, Ismail Yildirim (85. Akin Arslan), Mels van Driel; Jesper van den Bosch, Kyle Doesburg

16kp9pj.jpg

ASWH-aanvoerder Jesper van den Bosch duelleert met drie ACV'ers om de bal

Laatst bewerkt:

noordooster

Well-known member
Ik begreep van een van hun begeleiders juist dat het wel meevalt met wat er in het elftal gewijzigd is ten opzichte van vorig seizoen. Alleen het niveau is nu natuurlijk hoger dan in de hoofdklasse en daarin komen ze in diverse wedstrijden vaak net wat te kort. Fouten die ze vorig jaar nog konden maken, worden nu wel afgestraft. En met name buiten Assen hebben ze het erg lastig om resultaten te behalen.

Tsja, ik zie ze natuurlijk maar enkele keren per seizoen en dat kan ook een vertekend beeld geven.
Wel zie ik regelmatig de samenvattingen van de wedstrijden.
Ik heb het al eerder aangehaald, maar het gemis van Hendriks en Djababoe doet zich zeker voelen.
Verder vond ik vorig seizoen Seip een echte rots in de branding. Dat is nu toch ook een stuk minder.
Het kan toeval zijn, maar keeper Woering vind ik dit seizoen opmerkelijk vaak blunderen.
Haaye Feenstra was de afgelopen seizoen vaak een uitblinker, dit seizoen minder. Ook Metzemaekers valt minder op dan vorig seizoen.
Bij de 35-ers Guus de Vries en Erik Eleveld wordt het logischerwijze ook wat minder. ( Hoewel Eleveld dit seizoen het ook nog behoorlijk doet )

Natuurlijk is deze competitie ook zwaarder dan de hoofdklasse. Maar dat ACV nu waarschijnlijk rechtstreeks degradeert en DOVO zich gemakkelijk handhaaft, zegt misschien ook wel iets.
Vorig seizoen eindigde ACV nog boven DOVO in de hoofdklasse.
Wellicht dat DOVO zich flink versterkt heeft, maar dat heeft ACV dan bepaald niet gedaan.

Unregistere

Well-known member
Dat DOVO een stuk hoger staat, verbaast mij persoonlijk niet zo. Had ik voor aanvang van het seizoen wel al verwacht. Die hebben zich inderdaad goed versterkt, ook tussentijds nog, en hebben waarschijnlijk financieel meer mogelijkheden. Maar ook voetbaltechnisch vind ik het logisch. Heb ze nu allebei twee keer gezien en bij DOVO zit er echt een idee achter het spel. Hebben ook meer individuele kwaliteit, spelers met snelheid, enzovoort.

Bij ACV heb ik het gevoel dat ze een beetje als ONS Sneek willen spelen, alleen hebben die met name voorin wat betere spelers om zo'n tactiek succesvol te maken. Nu lijkt het er toch een beetje op dat ACV voor de goals behoorlijk afhankelijk is van Marco van der Heide, gisteren wederom by far de beste speler. Qua inzet en teamgeest zit het allemaal wel goed bij ze, daar valt niets van te zeggen. Maar op basis van wat ik dit seizoen heb gezien vind ik het niet onlogisch dat ze nu zeventiende staan en op weg lijken naar degradatie.

Praatje met de trainer zegt ook wel genoeg in dit opzicht: http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/134...-ACV-Misschien-wel-hopen-tegen-beter-weten-in

Ergens wel jammer, want ACV komt op mij wel over als een mooie club. Veel leven op het sportpark met jeugd en andere seniorenteams. In dat opzicht meer geschikt voor de derde divisie dan bijvoorbeeld Spijkenisse, maar ja.

Laatst bewerkt:

noordooster

Well-known member
Het is niet anders. Ze zullen het jammer vinden in Assen, maar meer ook niet.
ACV is natuurlijk wel nog steeds een grote naam in het zaterdagvoetbal, met een behoorlijk verleden, maar ze beseffen ook wel dat ze met name financieel niet mee kunnen doen met de groten.
Wanneer ze het komend seizoen leuk mee kunnen doen in een hoofdklasse met Staphorst, Urk, Buitenpost, Berkum, Apeldoorn, Excelsior '31 en wellicht Genemuiden en HZVV, dan is het ook prima.

Unregistere

Well-known member
Hierbij nog de beelden. Was eigenlijk nog een ergere schwalbe of eigenlijk gewoon een struikelpartij dan ik al dacht. Tja.

noordooster

Well-known member
Nee, dit was geen strafschop.
Dan had ie 'm eerder kunnen geven bij dat geval daarvoor.
Overigens had Ben Wormmeester die 0-1 ook wel mogen stoppen, vind ik.
Is trouwens eerste keeper Woering geblesseerd of gepasseerd ?

Unregistere

Well-known member
Woering is de reservekeeper. Alleen omdat Wormmeester aan het begin van het seizoen geblesseerd raakte, stond Woering op doel. Toen Wormmeester weer terugkeerde na zijn blessure, raakte hij vrij snel weer geblesseerd en toen was Woering opnieuw aan de beurt. De laatste tijd gewoon weer Wormmeester, nu hij weer fit is.

Alles op een rijtje:

Speelronde 30

ACV - ASWH 1-1 (1-1)
30. 0-1 Jesper van den Bosch 45 (+1). 1-1 Gijs Jasper

Capelle - DOVO 2-0 (1-0)
45 (+2). 1-0 Kai Fens 68. 2-0 Olaf van der Sande

DVS '33 Ermelo - Jong Almere City FC 4-1 (2-0)
32. 1-0 Maurice de Ruiter 42. 2-0 Dani?l van Warven 54. 3-0 Maurice de Ruiter 70. 4-0 Benjamin Roemeon 74. 4-1 Khalid Tadmine

Harkemase Boys - Jong FC Twente 0-3 (0-1)
31. 0-1 Jari Oosterwijk 58. 0-2 Jonathan Frimann 90 (+3). 0-3 Ramiz Zerrouki

Jong FC Groningen - VVOG 5-0 (4-0)
1. 1-0 Michael Breij 15. 2-0 Michael Breij 16. 3-0 Michael Breij 37. 4-0 Tim Freriks 49. 5-0 Michael Breij (strafschop)

Magreb '90 - ONS Sneek 2-4 (0-2)
2. 0-1 Curty Gonzales 43. 0-2 Ale de Boer 50. 1-2 Solace Uyi-Olaye 52. 1-3 Ale de Boer 58. 2-3 Ismael Chibrani 89. 2-4 Ale de Boer

ODIN '59 - Jong FC Volendam 2-0 (0-0)
78. 1-0 Ahmed Al Mahdi 83. 2-0 Nigel Hardenberg

Scheveningen - Quick Boys 0-0 (0-0)

Spakenburg - Spijkenisse 2-1 (2-0)
12. 1-0 Philip Ties (strafschop) 38. 2-0 Mike Vreekamp 76. 2-1 Jazzy John Adams
Rood: Sander Barragan (Spijkenisse)

STAND

1. Spakenburg 30-64
2. Scheveningen 30-56
3. DVS '33 Ermelo 30-55 (+33)
4. Quick Boys 30-55 (+19)
5. Jong Almere City FC 30-53
6. Jong FC Groningen 29-51
7. Jong FC Volendam 30-50
8. ODIN '59 30-47
9. DOVO 30-42
10. Harkemase Boys 29-41
11. Jong FC Twente 30-41
12. VVOG 30-40
13. ASWH 30-38
14. ONS Sneek 30-36
15. Capelle 30-28
16. Spijkenisse 30-27
17. ACV 30-22
18. Magreb '90 30-3 *

Magreb '90 zeven punten in mindering

* = gedegradeerd

Topscorers:

1. Yordi Teijsse (Quick Boys) 22
2. Kees (Pier) Tol (Spakenburg) 19
3. Michael Breij (Jong FC Groningen) 18
=. Khalid Tadmine (Jong Almere City FC) 18
5. Curty Gonzales (ONS Sneek) 17
6. Joshua Patrick (DOVO) 16
=. Maurice de Ruiter (DVS '33 Ermelo) 16
8. Michael van Dommelen (Spijkenisse) 15
9. Tim Peters (Scheveningen) 14
10. Jordy Hilterman (Jong FC Volendam) 13
11. Genridge Prijor (ONS Sneek) 12
=. Olaf van der Sande (Capelle) 12
13. Pernelly Biya (VVOG) 11
=. Marco van der Heide (ACV) 11
=. Peter de Lange (ASWH) 11
=. Dani?l van Warven (DVS '33 Ermelo) 10
17. Berwout Beimers (Harkemase Boys) 10
=. Dylan Mertens (Jong FC Volendam) 10
=. Benjamin Roemeon (DVS '33 Ermelo) 10
=. Bert Steltenpool (Spakenburg) 10
=. Philip Ties (Spakenburg) 10

Jong-FC-Groningen-aanvoerder-Michael-Breij-scoorde-de-beslissende-2-1-archiefbeeld-Foto-JK-Beeld.jpg

Michael Breij was ook tegen VVOG weer niet te stoppen, want de aanvaller van Jong FC Groningen maakte er vier en steeg met stip naar de gedeelde derde plek op de topscorerslijst

noordooster

Well-known member
Woering is de reservekeeper. Alleen omdat Wormmeester aan het begin van het seizoen geblesseerd raakte, stond Woering op doel. Toen Wormmeester weer terugkeerde na zijn blessure, raakte hij vrij snel weer geblesseerd en toen was Woering opnieuw aan de beurt. De laatste tijd gewoon weer Wormmeester, nu hij weer fit is.

Woering speelt dit seizoen voor het eerst bij ACV.
Vorig seizoen was hij eerste keeper bij zo. derde divisionist Be Quick 1887.

Of hij bij ACV gekomen is om tweede keeper te worden achter Wormmeester weet ik niet.
Feit is dat hij dit seizoen zo'n 25 wedstrijden speelde.

Volgens jou dus vooral omdat Wormmeester geblesseerd was.
Wat ik van Woering dit seizoen heb gezien viel me nogal tegen.
Bij Sleen , Emmen en Erica stond hij bekend als een veelbelovend talent.
Van zijn 2 jaren bij Be Quick weet ik wat minder, maar volgens mij speelde hij daar nagenoeg steeds in de basis.

Unregistere

Well-known member
Woering speelt dit seizoen voor het eerst bij ACV.
Vorig seizoen was hij eerste keeper bij zo. derde divisionist Be Quick 1887.

Of hij bij ACV gekomen is om tweede keeper te worden achter Wormmeester weet ik niet.
Feit is dat hij dit seizoen zo'n 25 wedstrijden speelde.

Volgens jou dus vooral omdat Wormmeester geblesseerd was.
Wat ik van Woering dit seizoen heb gezien viel me nogal tegen.
Bij Sleen , Emmen en Erica stond hij bekend als een veelbelovend talent.
Van zijn 2 jaren bij Be Quick weet ik wat minder, maar volgens mij speelde hij daar nagenoeg steeds in de basis.

Wormmeester miste de voorbereiding vanwege een blessure en was er lang uit, zie ook https://www.assercourant.nl/sport/5...g-terug-en-hunkert-naar-de-derde-divisie.html . Hij kreeg toen weer de voorkeur boven Woering, maar raakte tegen ASWH weer geblesseerd en moest toen dus weer toekijken: http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/129125/ACV-doelman-Wormmeester-opnieuw-uitgeschakeld .

De laatste tijd keept hij dus weer. Dus dan denk ik dat De Boer hem wel als eerste man ziet, anders kan hij net zo goed Woering laten staan. Daar zal hij dus niet volledig van overtuigd zijn geraakt in de 25 duels die hij keepte.

Maar misschien was het heel anders gelopen als ze in de zomer konden concurreren, wat nu niet mogelijk was. Wat de beweegredenen waren voor Woering om naar ACV te gaan, weet ik niet. Vanuit de club snap ik dat wel, je hebt twee goede keepers nodig. Misschien weet bqandy er meer over?

de Kok

Member
Wat een arrogantie vanuit Spakenburg lees ik op 2e divisie etc:
Misschien hebben de reeks afgedankte voorhoede spelers er nog maar weinig zin in...............

"Missie geslaagd
Spakenburg maakte het zichzelf zaterdag onnodig moeilijk tegen Spijkenisse: ,,Speel je zoals vandaag op tweededivisieniveau, dan ga je er zeker met 3-0 af. In de derde divisie kunnen we ons dit permitteren. Dat betekent twee dingen: we zijn veel te sterk voor dit niveau. Maar vooral: we weten dat het volgend seizoen veel beter zal moeten. Daarover valt nu nog niet veel te zeggen. Onze gehele voorhoede zal nieuw zijn. Toch moeten we niet te negatief zijn. We spelen met een geheel nieuw team. Vooraf hebben we gezegd: we moeten kampioen worden. Dat gaat met overmacht gebeuren. Missie geslaagd.”

noordooster

Well-known member
Wat een arrogantie vanuit Spakenburg lees ik op 2e divisie etc:
Misschien hebben de reeks afgedankte voorhoede spelers er nog maar weinig zin in...............

"Missie geslaagd
Spakenburg maakte het zichzelf zaterdag onnodig moeilijk tegen Spijkenisse: ,,Speel je zoals vandaag op tweededivisieniveau, dan ga je er zeker met 3-0 af. In de derde divisie kunnen we ons dit permitteren. Dat betekent twee dingen: we zijn veel te sterk voor dit niveau. Maar vooral: we weten dat het volgend seizoen veel beter zal moeten. Daarover valt nu nog niet veel te zeggen. Onze gehele voorhoede zal nieuw zijn. Toch moeten we niet te negatief zijn. We spelen met een geheel nieuw team. Vooraf hebben we gezegd: we moeten kampioen worden. Dat gaat met overmacht gebeuren. Missie geslaagd.?

Dat eerste zinnetje lees ik niet in de uitspraken van speler Mike Vreekamp op voetbal 247.
Op dit moment heeft Spakenburg 8 punten voorsprong op de nr 2, maar het is lange tijd bovenin wel behoorlijk spannend geweest. Dat woord "overmacht "" is wat overdreven.
Dat Spakenburg zich ervan bewust is, dat het komend seizoen moeilijker zal worden is goed.
Dat ze na de degradatie van vorig seizoen direct weer terug wilden naar de tweede divisie is logisch.
In die zin is inderdaad de missie geslaagd en een club als Spakenburg hoort ook thuis op het hoogste amateurniveau.

Unregistere

Well-known member
Zou ook een schande zijn geweest als ze met die begroting geen kampioen zouden worden natuurlijk.

Veel supporters klagen wel dat het voetbal dramatisch is en dat geeft De Wolf ook wel enigszins toe, onder meer in het wedstrijdverslag op VoZ. Maar goed, het resultaat telt.

noordooster

Well-known member
Aan het eind van dit seizoen stopt Haaye Feenstra ermee bij ACV.
Hij heeft er dan 6 jaar opzitten in het eerste van de club.
Feenstra geeft als reden op , zijn drukke werkzaamheden ( als bakker ) en het feit dat hij binnenkort vader wordt.
Hij wil op een lager niveau verder gaan en het zou mij niet verbazen als hij zich in zijn woonplaats aanmeldt bij ZFC Zuidlaren.

Unregistere

Well-known member
Dan wordt het heel ingewikkeld. Komen van Emmen.

Okee, netjes. Zal ze volgend jaar waarschijnlijk wel zien dan.

Dat Feenstra bij ACV zou stoppen, zat er trouwens aan te komen noord-ooster. Tenminste, als ik dat interview op RTV Drenthe bekeek na vorige week.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan