Unregistere
Well-known member
Ik ben er vanmiddag niet bij . Wegens lichamelijke klachten al een paar wedstrijden gemist .
Ik las het later pas, maar had al zo'n vermoeden dat je er niet was. Jammer, maar wellicht een andere keer beter! Je hebt weinig gemist. Slechte pot, waarbij ACV via een zeer goedkoop verkregen strafschop nog op gelijke hoogte kwam. Eerste helft was nog wel aardig, met wat kansen over en weer en dus ook doelpunten, na rust bloedde het duel langzaam dood. Slecht veld, dus goed voetbal was ook niet echt mogelijk.
Puntje gesprokkeld, maar nog niet definitief veilig. Al kan het eigenlijk niet meer verkeerd aflopen, maar goed, de vorm is ook niet top momenteel. Voor ACV is de kans groot dat het avontuur in de derde divisie eindigt. Ik zie niet hoe die de komende vier potten nog een achterstand van vijf punten moeten goedmaken op Spijkenisse, maar je weet nooit. Zowel aanvallend als defensief lijkt het mij echter te pover.
Spakenburg deed goede zaken en lijkt nu wel kampioen te worden. Scheveningen en Quick Boys speelden immers gelijk, zelf wonnen ze wel van Spijkenisse. Acht punten voorsprong nu, dat zal wel lukken dus. DVS '33 Ermelo klopte Jong Almere City FC ruim en is nu zelfs de nummer drie. Belangrijker voor hen was nog dat Jong FC Volendam zich stuk beet op ODIN '59 en dus staat DVS nu nog maar twee punten achter de wijdbroeken in de periodestand. Ook Jong FC Twente is nog kansrijk. Zij wonnen bij Harkemase Boys en staan nu drie punten achter Volendam. Die drie teams gaan de komende weken uitmaken wie het derde ticket voor de nacompetitie pakt, Quick Boys kan het vergeten.
ONS Sneek won met 2-4 bij Magreb '90. Logisch, maar de Utrechters hebben daardoor nu meer dan 100 tegengoals!!!!