Met zijn elfen?
Harkemase Boys – Magreb’90: 5-1 (4-0). Wel wat geflatteerd. Magreb kreeg ook de nodige kansen waaronder twee ballen vlak achter elkaar op de lat voor rust. Harkema ook een keer op de lat, maar verder uiterst effectief. Ondanks de grote achterstand bleef Magreb tot het einde sportief mee voetballen zonder frustraties. Alleen op elkaar af en toe als er te individualistisch werd gespeeld. Dat is denk ik ook hun probleem. Geen kaarten.
En de doelpuntenmakers: 7. Berwout Beimers 1-0, 23. Jens Jurn Streutker 2-0, 38. Jesse Renken 3-0, 43. Kevin Mennega 4-0, 52. Kevin Mennega 5-0, 89. Yasin Ouja 5-1.
En hiermee is Harkemase Boys dus 5 wedstrijden voor het einde definitief veilig. :duim:
Naast jong Groningen dus het tweede team uit Noord dat komend seizoen sowieso opnieuw in de derde divisie speelt.
Inderdaad, maar JFCG is toch wel een belofte team........... en die zou toch volgens jou niet mee moeten doen.
Raarrrrr...
Dus nu klopte het ineens toch weer wel.
Ondanks de grote achterstand bleef Magreb tot het einde sportief mee voetballen zonder frustraties. Alleen op elkaar af en toe als er te individualistisch werd gespeeld. Dat is denk ik ook hun probleem. Geen kaarten.
.
Ik zie dat hij nog best veel heeft gespeeld in het buitenland. Je zou verwachten dat hij op eredivisie niveau nog wel mee zou kunnen. Anderzijds is hij ook alweer bijna 35.
Hangt er wellicht ook vanaf hoe fit hij nog is. De derde divisie is ook weer geen competitie waarin je zo weer kunt meedraaien, zie Dirkie Kuijt. Al is de kans groot dat Sankoh met ACV nog een niveau lager zal spelen volgend seizoen, in de hoofdklasse dus.
Mooie vervanger voor Marcel Seip in elk geval.
Hoeveel verdedigers heeft ACV inmiddels aangetrokken?
Hoeveel verdedigers heeft ACV inmiddels aangetrokken?
Doelstelling handhaving in de hoofdklasse volgend seizoen?Hoeveel verdedigers heeft ACV inmiddels aangetrokken?
Durf ik je niet exact te zeggen, ken niet al die aanwinsten even goed. Volgens mij zijn Jim de Leeuw (Harkemase Boys) en Robert Talens (Be Quick 1887) in elk geval ook verdedigers. Ezra Schrijver (Harkemase Boys) sowieso, die speelt voorin. En Danny Menting (SC Genemuiden) ken ik niet. Zou dus zeggen drie of vier.
Morgen ACV - ASWH. Mogelijk een meeting met Andre!! Wel vroeg weg, dus Dre, als je dit nog leest: je kunt mij sowieso vinden op het veld in de buurt van de dugout van ASWH. :duim:
Onze spits Peter de Lange is er niet bij. Althans, niet in spelerstenue. Zijn schorsing van twee duels zit er weliswaar op, maar hij heeft de keuze gemaakt om een meniscusoperatie te ondergaan. Daardoor kan hij wel fit bij zijn nieuwe club beginnen, maar komt hij waarschijnlijk niet meer in actie voor ASWH. Zelf hoopt hij wellicht in de laatste wedstrijd toch nog even te kunnen spelen, als zijn herstel snel genoeg gaat.