Derde Divisie zaterdag 2017/18

Status
Niet open voor verdere reacties.

bqandy

Well-known member
Met zijn elfen?

Ja en zelfs reserves. Maar om 20.15 waren er nog niet genoeg. Blijkbaar gaat men met eigen vervoer en alles kwam langzaam binnen druppelen. Zonder warming up het veld op.
En 1-0 al na zeven minuten via een vrije trap van Beimers.

bqandy

Well-known member
Harkemase Boys – Magreb’90: 5-1 (4-0). Wel wat geflatteerd. Magreb kreeg ook de nodige kansen waaronder twee ballen vlak achter elkaar op de lat voor rust. Harkema ook een keer op de lat, maar verder uiterst effectief. Ondanks de grote achterstand bleef Magreb tot het einde sportief mee voetballen zonder frustraties. Alleen op elkaar af en toe als er te individualistisch werd gespeeld. Dat is denk ik ook hun probleem. Geen kaarten.
En de doelpuntenmakers: 7. Berwout Beimers 1-0, 23. Jens Jurn Streutker 2-0, 38. Jesse Renken 3-0, 43. Kevin Mennega 4-0, 52. Kevin Mennega 5-0, 89. Yasin Ouja 5-1.

Laatst bewerkt:

noordooster

Well-known member
Harkemase Boys – Magreb’90: 5-1 (4-0). Wel wat geflatteerd. Magreb kreeg ook de nodige kansen waaronder twee ballen vlak achter elkaar op de lat voor rust. Harkema ook een keer op de lat, maar verder uiterst effectief. Ondanks de grote achterstand bleef Magreb tot het einde sportief mee voetballen zonder frustraties. Alleen op elkaar af en toe als er te individualistisch werd gespeeld. Dat is denk ik ook hun probleem. Geen kaarten.
En de doelpuntenmakers: 7. Berwout Beimers 1-0, 23. Jens Jurn Streutker 2-0, 38. Jesse Renken 3-0, 43. Kevin Mennega 4-0, 52. Kevin Mennega 5-0, 89. Yasin Ouja 5-1.

En hiermee is Harkemase Boys dus 5 wedstrijden voor het einde definitief veilig. :duim:
Naast jong Groningen dus het tweede team uit Noord dat komend seizoen sowieso opnieuw in de derde divisie speelt.

de Kok

Member
En hiermee is Harkemase Boys dus 5 wedstrijden voor het einde definitief veilig. :duim:
Naast jong Groningen dus het tweede team uit Noord dat komend seizoen sowieso opnieuw in de derde divisie speelt.

Inderdaad, maar JFCG is toch wel een belofte team........... en die zou toch volgens jou niet mee moeten doen.

noordooster

Well-known member
Inderdaad, maar JFCG is toch wel een belofte team........... en die zou toch volgens jou niet mee moeten doen.

Ik ben er inderdaad voorstander van dat de beloften in een eigen beloftencompetitie gaan spelen.
Maar komend seizoen is dat nog niet het geval, vandaar.

Het aantal zou natuurlijk nog groter kunnen worden als Be Quick 1887, ONS Sneek en/of ACV zich handhaven en wanneer er vanuit de hoofdklassen nog een promovendus komt, bv Genemuiden.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Raarrrrr...

Dus nu klopte het ineens toch weer wel.

Tja. Ik vind het wel prima eigenlijk. Snap de actie van Capelle wel, maar had ook iets sneus om achteraf te gaan klagen nadat ze verloren hadden.

Ondanks de grote achterstand bleef Magreb tot het einde sportief mee voetballen zonder frustraties. Alleen op elkaar af en toe als er te individualistisch werd gespeeld. Dat is denk ik ook hun probleem. Geen kaarten.
.

Dat is wel typerend voor Magreb ja, dat onderlinge geharrewar. Deden ze tegen ons ook en inmiddels al van meer teams gehoord. Wel hulde dat ze naar Friesland zijn gegaan, had verwacht dat dit moeizamer zou verlopen. Al begonnen ze natuurlijk wel te laat, maar vooruit.

Magreb nu trouwens 97 tegengoals. Dat gaan er nog wel 100 worden. Ook bijzonder.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zie dat hij nog best veel heeft gespeeld in het buitenland. Je zou verwachten dat hij op eredivisie niveau nog wel mee zou kunnen. Anderzijds is hij ook alweer bijna 35.

erka

Well-known member
Ik zie dat hij nog best veel heeft gespeeld in het buitenland. Je zou verwachten dat hij op eredivisie niveau nog wel mee zou kunnen. Anderzijds is hij ook alweer bijna 35.

Dat bedoel ik eigenlijk ook, die kan toch nog wel ietsje hoger mee dan bij ACV.

Unregistere

Well-known member
Hangt er wellicht ook vanaf hoe fit hij nog is. De derde divisie is ook weer geen competitie waarin je zo weer kunt meedraaien, zie Dirkie Kuijt. Al is de kans groot dat Sankoh met ACV nog een niveau lager zal spelen volgend seizoen, in de hoofdklasse dus.

Mooie vervanger voor Marcel Seip in elk geval.

de Kok

Member
Hangt er wellicht ook vanaf hoe fit hij nog is. De derde divisie is ook weer geen competitie waarin je zo weer kunt meedraaien, zie Dirkie Kuijt. Al is de kans groot dat Sankoh met ACV nog een niveau lager zal spelen volgend seizoen, in de hoofdklasse dus.

Mooie vervanger voor Marcel Seip in elk geval.

Hoeveel verdedigers heeft ACV inmiddels aangetrokken?

Batigoal

Well-known member
Nou ja, zijn laatste 2 jaar bracht hij door onderin het 2e niveau in China. Denk niet dat hij nog het niveau heeft voor profvoetbal.

Unregistere

Well-known member
Hoeveel verdedigers heeft ACV inmiddels aangetrokken?

Durf ik je niet exact te zeggen, ken niet al die aanwinsten even goed. Volgens mij zijn Jim de Leeuw (Harkemase Boys) en Robert Talens (Be Quick 1887) in elk geval ook verdedigers. Ezra Schrijver (Harkemase Boys) sowieso, die speelt voorin. En Danny Menting (SC Genemuiden) ken ik niet. Zou dus zeggen drie of vier.

Morgen ACV - ASWH. Mogelijk een meeting met Andre!! Wel vroeg weg, dus Dre, als je dit nog leest: je kunt mij sowieso vinden op het veld in de buurt van de dugout van ASWH. :duim:

Onze spits Peter de Lange is er niet bij. Althans, niet in spelerstenue. Zijn schorsing van twee duels zit er weliswaar op, maar hij heeft de keuze gemaakt om een meniscusoperatie te ondergaan. Daardoor kan hij wel fit bij zijn nieuwe club beginnen, maar komt hij waarschijnlijk niet meer in actie voor ASWH. Zelf hoopt hij wellicht in de laatste wedstrijd toch nog even te kunnen spelen, als zijn herstel snel genoeg gaat.

Laatst bewerkt:

noordooster

Well-known member
Danny Menting speelde in het seizoen '15-'16 ook al bij ACV.
Toen stond hij regelmatig in de spits en werd hij ook topscorer bij ACV.
Daarom en daarna kwam hij bij Genemuiden terecht.
Hier speelde hij zijn wedstrijden zowel in de spits als achterin ( had hij bij ACV ook wel gedaan )
Nu dus weer terug in Assen en het is afwachten hoe Fred de Boer hem gaat gebruiken.

André

Well-known member
Durf ik je niet exact te zeggen, ken niet al die aanwinsten even goed. Volgens mij zijn Jim de Leeuw (Harkemase Boys) en Robert Talens (Be Quick 1887) in elk geval ook verdedigers. Ezra Schrijver (Harkemase Boys) sowieso, die speelt voorin. En Danny Menting (SC Genemuiden) ken ik niet. Zou dus zeggen drie of vier.

Morgen ACV - ASWH. Mogelijk een meeting met Andre!! Wel vroeg weg, dus Dre, als je dit nog leest: je kunt mij sowieso vinden op het veld in de buurt van de dugout van ASWH. :duim:

Onze spits Peter de Lange is er niet bij. Althans, niet in spelerstenue. Zijn schorsing van twee duels zit er weliswaar op, maar hij heeft de keuze gemaakt om een meniscusoperatie te ondergaan. Daardoor kan hij wel fit bij zijn nieuwe club beginnen, maar komt hij waarschijnlijk niet meer in actie voor ASWH. Zelf hoopt hij wellicht in de laatste wedstrijd toch nog even te kunnen spelen, als zijn herstel snel genoeg gaat.

Ik ben er vanmiddag niet bij . Wegens lichamelijke klachten al een paar wedstrijden gemist .

De Groene Scout

Well-known member
Puntendeling dus bij ACV - ASWH.
ASHW wel veilig nu en ACV lijkt het niet te redden. Met het puntje schieten ze weinig op. Sneek is weggelopen na de winst op Magreb'90 en ook Capelle loopt verder uit na de winst op DOVO. ACV zal zo goed als zeker samen met Mabreg'90 een stapje terug moeten doen.
Capelle en Spijkenisse zo goed als zeker P/D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan