De Groene Scout
Well-known member
Spannende zondag. Alle duels om 14.00 uur gestart. Spanning bovenin, onderin en voor de 3e periode.
Ook weer als ASR?? Je krijgt wel de mooie duels zo, afgelopen week als Harkemase Boys - FC Lisse.. Doe je goedAanwezig in Gemert voor de kampioenskraker tussen Gemert en OFC.
Ja klopt, mooie wedstrijden. Toch sta ik er in de tussenstand niet geweldig voor. Afgelopen woensdag ook geen super cijfer gescoord. Maar onze groep is zo klein dat de verwachting is dat er geen of heel weinig mensen degraderen. Ik stond in ieder geval 6 van de 9 in maart, daarna nog 2 beoordelingen gehad.Ook weer als ASR?? Je krijgt wel de mooie duels zo, afgelopen week als Harkemase Boys - FC Lisse.. Doe je goed
Ik weet het niet hoor, moeten nog uit bij OSS. Lijkt mij dat die wel gebrand zijn op de winst. Heeft dus speler 5 minuten bij hun mee gedaan afgelopen donderdag, waardoor ze -1 hebben en de wedstrijd helemaal opnieuw moet. Ben benieuwd wie er achter gekomen is.En 3-0 achter.
Hercules op 0-1; die gaan kampioen worden hoor.
Werden we nog als concurrent genoemd? Hadden wij al uit ons hoofd gezet.Concurrent Blauw Geel voor de periode staat ook achter.
Krijg je direct je beoordeling te horen? Of zie je dat later ergens op een site met de stand?Ja klopt, mooie wedstrijden. Toch sta ik er in de tussenstand niet geweldig voor. Afgelopen woensdag ook geen super cijfer gescoord. Maar onze groep is zo klein dat de verwachting is dat er geen of heel weinig mensen degraderen. Ik stond in ieder geval 6 van de 9 in maart, daarna nog 2 beoordelingen gehad.