JOS Watergraafsmeer (2-0) Unitas
De gasten trokken in de beginfase voorzichtig ten aanval, maar werden niet echt gevaarlijk. Al snel werd de wedstrijd vrij gelijkwaardig. Unitas liet mooie mogelijkheden liggen, waar JOS er wel direct 2 benutte.
De scheidsrechter waarschuwde mij vooraf al voor de trainer van Unitas. En niet onterecht bleek. Constant zat hij via mij commentaar te leveren over de scheidsrechter. En al helemaal toen een speler van hem met een bloedende knie tijdelijk uit het veld moest. Ik heb de beste man verder geen aandacht gegeven, dat was achteraf gezien ook het beste wat ik kon doen. Want het was ook niet zo dat hij alles bij elkaar schreeuwde.
In de tweede helft probeerde Unitas nog de aansluitingstreffer te forceren, maar echt veel creëerden ze niet. JOS werd ook gevaarlijker in de counter. Gescoord werd er echter niet meer.
Ik had een rapporteur, maar gelukkig wist ik het dit keer vooraf aangezien mijn coach mee wilde maar niet mee mocht. Was moeilijk om echt in te scoren, dit gaf de rapporteur ook aan in ons belletje vanochtend. Dus hopelijk gewoon een 8 score. Startmoment was wel 2/3x te laat, dat heeft nog steeds wel aandacht nodig.
De terugreis was in ieder geval eentje om gauw te vergeten, al zal dat niet gaan lukken. Ik was nog maar net vertrokken uit het regenachtige Amsterdam, toen ik een zwaar ronkend geluid van achterin de auto hoorde.