Derde divisie B seizoen 2020/21

De Groene Scout

Well-known member
Zoveel heeft Bannink de laatste weken ook niet laten zijn.
Wat is er met Diego van der W. aan de hand? Vorig seizoen toch basis speler en vrij vaak belangrijk?

Bannink heeft al 2 blessures gehad en is tussendoor nog even vader geworden. Vandaar erg veel gemist. Nu weer fit; dus ik verwacht zondag ook een basisplek voor hem.
Diego heeft een matige voorbereiding gedraaid en kwam daardoor op de bank terecht. Nu er echter voorin meerdere spelers afwezig zijn, zou je hem wel weer verwachten, maar de trainer koos ervoor om eens een ander te proberen in de persoon van Moldur. Ik ben er zelf ook veel meer voor om Diego gewoon weer eens een kans vanaf de aftrap te geven (is altijd prettiger dan invallen) en in geval van zwak optreden eraf halen.
Dat het probleem voorin ligt moge duidelijk zijn. Te licht, te weinig ervaring en afkomstig uit lagere klasses. De ervaring die je dan in huis hebt, zou ik dan ook wel opstellen. Bannink of Uguz in de spits lijkt mij ook het proberen wel waard.
 

Unregistere

Well-known member
Ik hoorde zaterdag bij ons in de bespreking dat je geen wedstrijden wint door ervaring, maar door voetbalkwaliteit. Vond ik wel mooi. Al kan ervaring best handig zijn, maar je moet het ook weer niet overschatten.
 

Fregge

Well-known member
Uiteraard! 1e of 2e assistent? Dan weet ik aan welke kant ik sta (als ik al niet 'stadion-dj' moet spelen)
 

SC Heerenveen

Well-known member
Uiteraard! 1e of 2e assistent? Dan weet ik aan welke kant ik sta (als ik al niet 'stadion-dj' moet spelen)
Keurig op de hoogte dus! Hoef ik het zelf niet eens te vertellen, haha. Ik ben dit keer eerste assistent, dus aan de kant van de dugouts.

Is de return wedstrijd van vorig seizoen waarbij ik met een buitenspel zo in de mist ging, dus kan zo toch een beetje revanche daarvoor nemen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zondag de 3e speelronde en voor HSC'21 wel een keer tijd voor punten. Thuis moet het gebeuren tegen Blauw Geel'38.
Onder toeziend oog van Fregge zal dat toch wel lukken neem ik aan.


14:00​
-​
OSS '20
-:-
14:00​
-​
EVV
-:-
14:00​
-​
JOS Watergraafsmeer
-:-
14:00​
-​
Dongen
-:-
14:30​
OFC
-​
HVV Hollandia
-:-
14:30​
UNA
-​
Hoogland
-:-
14:30​
-​
DEM
-:-
14:30​
-​
Gemert
-:-
14:30​
-​
Blauw Geel '38
-:-
 

Fregge

Well-known member
De dag dat wij van HSC'21 gaan verliezen komt steeds dichterbij, maar wil het wel zo lang mogelijk uitgesteld gaan zien. Hopen op een leuke middag, pot en voor m'n maat een sjaaltje.
 

Fregge

Well-known member
De vorige keer dat ik er was hadden ze er geen. Bij OFC 3 keer geweest, alle 3 de keren niet. Niet iedereen heeft ze
 
Bovenaan