Unregistere
Well-known member
Maar... heeft je maat een sjaal ontvangen?
SchandeNope, ze waren er niet meer.
Inderdaad! Als er een KNVB-waarnemer zou zijn, had ik hem gewaarschuwd. Misschien kan ik dat volgende weekSchande
Die waren er ook. Voor de scheidsrechter (waar ik vorige week bij vlagde) de coach en voor ASR 1 een rapporteur. Voor a.s. zondag op dit moment nog niets.Inderdaad! Als er een KNVB-waarnemer zou zijn, had ik hem gewaarschuwd. Misschien kan ik dat volgende week
Nope, ze waren er niet meer.
Ah okay. Hou me maar op de hoogte. Zal er een uitgebreid rapport van schrijven!Die waren er ook. Voor de scheidsrechter (waar ik vorige week bij vlagde) de coach en voor ASR 1 een rapporteur. Voor a.s. zondag op dit moment nog niets.
Niet zo zeer hoor. Meeste goals in de Derde Divisie voelt toch goed.Toch een fikse domper op de feestvreugde, dat kan niet anders.
Van wedstrijd a.s. zondag?Ah okay. Hou me maar op de hoogte. Zal er een uitgebreid rapport van schrijven!
Daarvoor adviseer ik twitter.com/1GeelVan wedstrijd a.s. zondag?
Niet zo zeer hoor. Meeste goals in de Derde Divisie voelt toch goed.
Kijk ik daar zondagavond wel even op.Daarvoor adviseer ik twitter.com/1Geel
"De krullen van de grensrechter hangen voor z'n ogen. Hij mist het buitenspel van Van den Nieuwenhof en die maakt de 1-0 in de 89e minuut!!!!"Kijk ik daar zondagavond wel even op.
Helaas. Zondag rapporteur, dus er gaat geen buitenspel gemist worden. En ik hoef er niet eens voor naar de kapper."De krullen van de grensrechter hangen voor z'n ogen. Hij mist het buitenspel van Van den Nieuwenhof en die maakt de 1-0 in de 89e minuut!!!!"
Een rapporteur komt normaal gesproken niet in de kleedkamer. Tenzij hij een verklaring voor een beslissing nodig heeft. Maar dit heb ik in 4 jaar dat ik landelijk vlag nog niet meegemaakt. Is dat wat je bedoeld? Het rapport ontvang ik pas in de loop van volgende week.Kan ik dat rapport bij jullie in de kleedkamer achter laten of komt die daar nooit?
Dat was de vorige keer uitstekend geregeld, alle kaas is op gekomen. Twitter heb ik zelfs gehaald, hahaha.Hopelijk wel een origineel cadeau deze keer. Een kaasbroodje of zo.