Derde divisie B seizoen 2020/21

SC Heerenveen

Well-known member
De voorzitter die naar me draait: "Ik wil naar huis, maar de scheidsrechter gaat maar niet weg". Jammer dat het niet kan zondag omdat jullie dat niet mogen.

Uiteraard
Niet mogen? Ze kunnen ons niet tegen gaan houden. Ik wil wel even de kantine in hoor.

Zat al te denken aan weer een nachtje Fletcher Hotel in de buurt en dan maandag op mijn vrije dag in de buurt een mooie wandeling te gaan doen. Is daar een beetje mooi natuurgebied in de buurt? Weer lijkt goed voor maandag.

Joost

Well-known member
Niet mogen? Ze kunnen ons niet tegen gaan houden. Ik wil wel even de kantine in hoor.

Zat al te denken aan weer een nachtje Fletcher Hotel in de buurt en dan maandag op mijn vrije dag in de buurt een mooie wandeling te gaan doen. Is daar een beetje mooi natuurgebied in de buurt? Weer lijkt goed voor maandag.
Rond Groesbeek kun je heel fraai wandelen.

Fregge

Well-known member
Ik dacht dat scheidsrechters en grensrechters geadviseerd worden dat niet te doen. Ik zag ze bij de vorige thuiswedstrijd en afgelopen zondag direct weer weg gaan in ieder geval.

Je hebt bij Uden de Maashorst. Dat is wel een mooi gebied. Lopen ook bizons rond.

SC Heerenveen

Well-known member
Bedankt voor jullie tips! De weersomstandigheden wisselen nog steek, dus morgen maar bepalen of het echt een overnachting wordt.

SC Heerenveen

Well-known member
Ik dacht dat scheidsrechters en grensrechters geadviseerd worden dat niet te doen. Ik zag ze bij de vorige thuiswedstrijd en afgelopen zondag direct weer weg gaan in ieder geval.
Dat advies krijgen we inderdaad, maar een plicht is het niet.

Zo zijn we afgelopen zondag zowel voor als na de wedstrijd in de bestuurskamer geweest bij De Zouaven, maar die week daarvoor bij Hollandia alleen maar na de wedstrijd.

Fregge

Well-known member
Dan was 't voorzichtig vragen naar een rapporteur niet nodig dus haha. Dan gaat het kaasplankje ook de kleedkamer niet in ook

SC Heerenveen

Well-known member
Dan was 't voorzichtig vragen naar een rapporteur niet nodig dus haha. Dan gaat het kaasplankje ook de kleedkamer niet in ook
Deze scheidsrechter kennend gaan wij gewoon de bestuurskamer in, zodat na afloop daar het kaasplankje voorgeschoteld kan worden haha.

Unregistere

Well-known member
De wegen van Unitas en trainer Jeroen van Bezouwen scheiden na dit seizoen. Hij is bezig aan zijn tweede seizoen in Gorinchem.

De Groene Scout

Well-known member
Komend weekend de 4e speelronde met een fraaie topper OSS - OFC en belangrijk duel onderin (Hoogland - HSC'21). HSC'21 is de enige club die nog zonder punten zit; Hoogland wist er ook pas 1 te pakken. Dit zijn alle duels:

Hollandia - ADO'20
Gemert - Westlandia
JOS Watergraafsmeer - GVV Unitas
Dongen - Hercules
DEM - UNA
Hoogland - HSC'21
sv OSS 1920 - OFC
Groene Ster - Quick
Blauw Geel '38 - EVV

Joost

Well-known member
Dit vind ik wel stuitend;

Voor onze eigen supporters geldt dat alleen personen worden toegelaten die:
  • een bestuursfunctie of een bestuurspas hebben
  • lid zijn van de Club van 100 - 1 persoon per pas!
  • donateur zijn - 1 persoon per pas!
  • stersponsor zijn of hoger met sponsorpas of bij ons bekend als sponsor
Andere personen worden niet toegelaten!

Bovenaan