Derde Divisie B 2022/2023

De Groene Scout

Well-known member
Gisteravond is al UNA - VVSB gespeeld.
Ging er scherp aan toe volgens de verslagen. Voor de thee al een afkoelingsperiode nodig na opstootjes en ver in de 2e helft kreeg VVSB een dubieuze strafschop (althans volgens UNA) waar de winnende 1-2 uit werd gescoord. Door de winst van VVSB blijven ze wel als enige een beetje in de buurt van ADO'20.
Vanmiddag gaan we verder.
 

De Groene Scout

Well-known member
Opnieuw winst voor HSC'21. Uit in Beverwijk winnen de Groenen met 0-1 van DEM
Invaller Wessel Witbreuk was de matchwinner. De thuisploeg was het vaak niet eens met de arbitrage en zowel een speler als trainer pakten rood. HSC'21 door de winst steviger in het linkerrijtje. (y)
 

De Groene Scout

Well-known member
Koploper ADO'20 verliest opnieuw, dit keer zelfs van de nummer laatst Dongen. Gat met de nummer 2 VVSB s nu nog maar 4 punten; dat waren er ook al 10 of 12. Ook Blauw Geel sluipt dichterbij. Het is nog lang niet beslist.
Door de winst van Dongen verlaat het nu de laatste plaas en geeft deze over aan UDI'19
 

JMD

Well-known member
Dongen nu al 6 duels op rij ongeslagen, VVSB wint nu al 9 duels op rij. Over 4 weken is het ADO'20 - VVSB...
 

Fregge

Well-known member
14 keer op rij in de competitie niet verloren! 12 overwinningen en 2 keer gelijk. Wat een reeks!
 

JMD

Well-known member
ADO"20 wint, Blauw Geel op weg naar kansloos verlies bij UNA, en VVSB staat 3-2 voor. Lijkt toch een two-horse race te worden
 

JMD

Well-known member
Blauw Geel kwam nog terug van 3-0 tot 3-2, maar verliest. VVSB trekt de 2-3 over de streep.
 

Fregge

Well-known member
Ja helaas. Een verlies. Na 14 wedstrijden. Jammer, maar het zat er een keer aan te komen. We waren vandaag gewoon niet goed genoeg
 

JMD

Well-known member
De lucht lijkt echt uit ADO'20, ze gaan met maar liefst 6-0 onderuit bij middenmoter TOGB. VVSB wint weer en verkleint het gat tot 1 punt. In de winterstop zette ik mijn geld op ADO'20, maar nu zet ik echt mijn geld op VVSB als kampioen. Opvallend, vorig jaar ontsnapte Bavo net aan nacompetitie P/D naar de HK, dit jaar heel goed. En ja, de zaterdag is sterker dan de zondag, maar dit is wel een heel groot verschil.

Dus volgens jaar als het zo doorgaat 6 clubs uit de mooiste amateurvoetbalregio van Nederland in de 2e divisie, Katwijk, Quick Boys, Rijnsburgse Boys, Lisse, Noordwijk en VVSB... :)

Over 2 weken (volgende duel, volgende week inhaalronde, maar bijna geen duel wordt ingehaald ivm carnaval) is het overigens ADO'20 - VVSB... Kan dus volgende dan zomaar weer anders zijn...
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
VVSB heeft ook een veel beter ploeg dan ADO'20.
Dat werd en wordt door vrijwel alle ploegen in de 3e divisie ook gezegd.

Vandaag in Haaksbergen ook wel weer een fraai duel gezien tussen 2 middenmoters die vrij uit speelden in hoog tempo op de aanval.
De 1-1 was een terechte eindstand.
 

Fregge

Well-known member
Helaas niet de 3 punten. Was ook niet terecht geweest over de hele wedstrijd. Gelijkspel was prima
 

De Groene Scout

Well-known member
Stond vandaag nog 1 inhaalduel ingepland. Koploper ADO'20 moest op bezoek bij Hercules.
Was nog geen half uur gespeeld volgens mij toen het bij een 1-0 voor Hercules gestaakt werd vanwege een ernstige blessure bij een speler van ADO'20. De koploper dreigt dus opnieuw averij op te lopen.
 

JMD

Well-known member
Al na 13 minuten was het duel voorbij...
Restant wordt gespeeld op 19 maart, de dag dat de overige afgelaste duels van de 3e divisie zondag worden ingehaald
 
Bovenaan