Derde Divisie B 2022/2023

JMD

Well-known member
VVSB kwam gisteren snel 0-1 achter tegen JOS (penalty), maar werd steeds sterker en won uiteindelijk ruim met 5-2.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ook vandaag de beter ploeg, maar opnieuw niet scoren.
Houden er met 0-0 wel een puntje aan over.
Dongen pakt vandaag de 1e overwinning van het seizoen en ADO blijft winnen.
 

Fregge

Well-known member
Wij waren weer niet goed, wel beter dan vorige week, en ook nu winnen we. 13 wedstrijden op rij ongeslagen. Wat een prestatie !
 

De Groene Scout

Well-known member
Ook vandaag heeft VVSB het gebruikelijke zaterdag potje alweer gewonnen. Ze blijven nog altijd een beetje in het spoort van ADO.
Morgen voor HSC'21 belangrijk potje om met goed gevoel en 3 punten de winterstop in te gaan. Wordt echt wel weer eens tijd.
 

De Groene Scout

Well-known member
Het duurde even, maar we weten weer wat winnen is.
0-3 uit bij Baronie en met 23 punten nu wat vaster in de middenmoot.

De koploper ADO'20 verloor vandaag voor het eerst en nummer laatst Dongen pakte weer een puntje.
 

De Groene Scout

Well-known member
Inmiddels nog 2 extra afgelastingen.
Bij JOS en bij Hercules wordt ook niet gespeeld.
Deze afgelastingen vind ik wel wat opmerkelijk; daar is toch geen sneeuw gevallen vrijdag?
 

Joost

Well-known member
Ik moest vandaag in Venray badmintonnen, daar lag geen vlok. Eigenlijk boven Roermond was het sneeuwvrij.
 

JMD

Well-known member
Inmiddels nog 2 extra afgelastingen.
Bij JOS en bij Hercules wordt ook niet gespeeld.
Deze afgelastingen vind ik wel wat opmerkelijk; daar is toch geen sneeuw gevallen vrijdag?
Het was hier heel lokaal... Toen ik vrijdag naar huis reed (Haarlem -> Hillegom) ben ik wel door een gebiedje gereden (km of 2) waar een beetje sneeuw lag. In de haarlemmermeer was het spekglad, ijzel, hagel e.d... Dit gevoegd bij de vele regen van de weken ervoor (en de kou) maakt het wat logischer dat niet gespeeld kan worden.
 

De Groene Scout

Well-known member
5-2 winst vandaag met een 5-1 tussenstand na 23 minuten.
Het eerste half uur van HSC'21 was hogeschoolvoetbal en zelden een ploeg zo goed zien spelen.
Jules Stokkers weer 3; die jongen lijkt echt te groot voor de 3e divisie en heeft gelukkig al voor 2 jaar bijgetekend.
 
Bovenaan