Derde Divisie B 2022/2023

Fregge

Well-known member
Een derby (naja voor ons DE derby) niet naar de zaterdagavond maar naar 1 uur op zondag. Ook apart. Er staan overigens al verschillende wedstrijden op zaterdag.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik wil iedereen vast waarschuwen; HSC'21 is al weer vroeg in vorm
Doen deze dagen mee aan toernooi in Duitsland. Donderdag 2-0 winst, vandaag 5-0.
 

Fregge

Well-known member
Ah daar is het optimisme weer van HSC. Als er uit de eerste 3 competitiewedstrijden 2 punten komen kunnen ze er niks meer van
 

De Groene Scout

Well-known member
Gisteren won HSC'21 de halve finale van Eintracht Ahaus.
Vandaag direct de finale er maar achteraan gespeeld. Dit werd 3-3 tegen SV Mesum en de Duitsers namen na 90 minuten de pingels net iets beter. 2e plaats dus op dit toernooi.
Na 2 weken voorbereiding met een paar trainingen en 4 wedstrijden nu weer even een korte pauze en dan volle bak richting het nieuwe seizoen.
 

De Groene Scout

Well-known member
2 nederlagen op rij voor HSC'21.
Donderdag was Jong Twente met 0-2 te sterk en vandaag CSV Apeldoorn met 0-1.
Vandaag gekeken en was niet zo slecht, alleen qua scherpte ontbrak er iets in de eindfase. Vaak 'net niet' genoemd vanaf de zijlijn en kort voor tijd vloog een zondagsschot van CSV er ook nog in.
HSC'21 is dit weekend op teambuildingskamp en had 's ochtends nog getraind. Iedereen die fit was kreeg speeltijd. De basisgroep van 14 tot 15 man lijkt wel duidelijk. De rest zal vooral in O23 gaan spelen.
 

De Groene Scout

Well-known member
De vakantie zit erop, de oefencampagne ook. Zondag weer voetballen om de 'knikkers'.
Wat gaat het worden komend seizoen? Dezelfde favorieten? Een sterke nieuwkomer? Wie heeft zich flink versterkt? Wie krijgt het lastig?

Dit zijn in ieder geval voor de 1e speelronde de wedstrijden, dit jaar dus nog allemaal keurig op de zondag!!
Hercules - Dongen
Groene Ster - ADO'20
UNA - OJC Rosmalen
UDI'19/CSU - TOGB
Quick - VVSB
JOS/Watergraafsmeer - Blauw Geel'38
sv OSS 1920 - Gemert
HSC'21 - Baronie
DEM - GVV Unitas
 

Fregge

Well-known member
Ik verwacht dat Hercules kampioen gaat worden. Maar goed, competitie kan alle kanten op. Hebben we vorig jaar wel gezien
 

Fregge

Well-known member
We hebben nog steeds dezelfde teammanager als vorig jaar hoor. En een paar jaar daarvoor
 

de waan

Well-known member
Hercules lijkt mij ook wel favoriet na een blik op de selecties. Verder zullen de verschillen wel weer als gebruikelijk heel klein zijn, dus het kan maar zo weer bibberen worden tot op het eind.
 

de waan

Well-known member
Nou, de serie armoedige thuiswedstrijden die ik met eigen ogen heb gezien is er weer met eentje verlengd. Het liep eigenlijk voor geen meter bij HSC'21. Puntje leek het hoogst haalbare, dus erg jammer om die ook nog wel te geven door een domme actie die een penalty opleverde.

Het goede nieuws: vanaf de volgende thuiswedstrijd ben ik weer gewoon aan het werk op zondag.
 

De Groene Scout

Well-known member
Het goede nieuws: vanaf de volgende thuiswedstrijd ben ik weer gewoon aan het werk op zondag.
Mooi!!

Was inderdaad niet best. Lukte maar weinig met name voor rust. Ne de pauze wel even een goede periode waarin ook de 1-1 kwam, maar daarna weer onnodig veel fouten en ook achteruit lopen.
Valse start, maar wij richten ons ook dit seizoen op de 3e periode.
 

Fregge

Well-known member
0-0. Verloren eigenlijk 2 punten. Maar qua spel gewoon goed. Dit doorzetten en we gaan dadelijk ergens om mee doen.
 
Bovenaan