Even alle gekheid op een stokje: ik ben zelf ook clubman en dan zijn berichtjes hier over gedoe bij "jouw" cluppie nooit leuk om te lezen. Tegelijkertijd: ik zie HSC'21 als één van dé toonaangevende clubs in Twente sinds eind jaren 90. En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat men dat zelf ook vindt. Andere clubs zijn in het verleden vanuit Scholtenhage regelmatig de maat genomen, met name de "koopclubs"(SVZW, Excelsior'31). Nu bungelt de (voormalige) grootmacht onderaan in de 3e divisie en lijkt degradatie onontkoombaar. 1 punt uit 14 wedstrijden, het meeste aantal tegendoelpunten in de gehele regio, nieuwe trainer met een tweejarig ( hoe dan?) contract na een paar maanden niet zo chique ontslagen. Kortom: hommeles in de tent. Extra pijnlijk: dorpsgenoot Bon Boys timmert in tegenovergestelde richting flink aan de weg en ook andere clubs in de regio lijken HSC voorbij te streven (NEO, TVC, Quick'20) waardoor het ophalen van spelers ook steeds lastiger wordt. Volgens mij zijn er twee opties: op zoek gaan naar meer budget om zsm weer mee te kunnen doen op het niveau dat we van HSC gewend zijn. Of accepteren dat die tijden voorbij zijn en verder te gaan met eigen kweek.