Je hebt wel Twitter gehaald !Ik was trouwens hier nog niet eerder geweest voor het vlaggen, hahaha. In de war met een andere club.
Haha, waar dat dan? Kan zo niets vinden.Je hebt wel Twitter gehaald !
En werden ze uit de nacompetitie gehaald. Hillegom (dat de 1e ronde nacompetitie van HSV verloor) werd opgevist en behield uiteindelijk de eersteklasser statusIk ben heel benieuwd of de KNVB er iets mee doet. In 2018 werd HSV Heiloo na een vergelijkbare actie gestraft van 4 punten in mindering.
Hahaha geweldig dit. En kaas was er! En John de Bever ook.
Ik ook, aangezien ik mij niet kan herinneren dat ik eerder een wedstrijd van ASWH heb gehad.Razend benieuwd wie het twitteraccount van ASWH beheert.
Jep, die las ik ook. Ze hebben uiteindelijk moeten aanvullen met onder 18...Dan lijkt er wel meer te spelen.NB: Ik las dat enkele spelers van ASWH geen zin hadden de laatste competitiewedstrijd tegen kampioen ACV te spelen en maar gewoon hadden afgezegd. Dat zegt ook wel iets...
Sinds Unregistere hier niet meer is, gaat het bergafwaarts.Razend benieuwd wie het twitteraccount van ASWH beheert.
Ik vroeg wel Unregistere om SC Heerenveen even een hand te geven, maar het was net wat te druk en chaotisch daarvoorRazend benieuwd wie het twitteraccount van ASWH beheert.
KNVB gaat het onderzoeken; door Barendrecht - TEC gaat voorlopig een streep.Zwaar benadeeld Sparta stapt naar tuchtcommissie
NIJKERK - De druiven waren zuur voor Sparta Nijkerk, zaterdagmidddag rond 16:30. De ploeg moest winnen in Staphorst om de periodetitel in de Derde divisie veilig te stellen. De periodetitel die recht geeft op promotie-degradatieduels om een plek op het hoogste amateurniveau; de Tweede divisie.www.a1mediagroep.nl
Sparta Nijkerk laat het er niet bij zitten.