Derde Divisie A 2022/2023

SC Heerenveen

Well-known member
Morgen naar ACV - ASWH. Wel wat veranderd sinds ik daar voor het laatst was. Toen bungelden ze onderin de hoofdklasse. Hoop dat er morgen ook nog wat publiek komt om de promotie te vieren.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ik ben vooral benieuwd of ik de combinatie fluiten en vlaggen kan blijven doen. Fluiten is alleen op zaterdag (jeugd), dus ik ben afhankelijk van het aanbod van zondag wedstrijden met vlaggen. Ik hoop wel dat daarin wat aanbod blijft komend seizoen.
 

Fregge

Well-known member
Dan gewoon heel goed worden in fluiten, kun je alsnog bij Blauw Geel kaasplankjes komen eten :p (en anders doe je dat wel als supporter)
 

JMD

Well-known member
Ter Leede heeft et niet gered, alle ploegen van plek 14 t/m 17 wonnen.

Opvallend was de slotfase bij Barendrecht - GVVV, doordat Sparta Nijkerk niet verder kwam dan 1-1 ontstond er een kans voor GVVV om de 3e periode te winnen, dan zou niet Sparta Nijkerk maar Barendrecht de nacompetitie in gaan. Van 3-1 was het in 6 minuten ineens 3-4... Verdacht.... :)
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ben vooral benieuwd of ik de combinatie fluiten en vlaggen kan blijven doen. Fluiten is alleen op zaterdag (jeugd), dus ik ben afhankelijk van het aanbod van zondag wedstrijden met vlaggen. Ik hoop wel dat daarin wat aanbod blijft komend seizoen.

En als je zou moeten kiezen?
 

De Groene Scout

Well-known member
Opvallend was de slotfase bij Barendrecht - GVVV, doordat Sparta Nijkerk niet verder kwam dan 1-1 ontstond er een kans voor GVVV om de 3e periode te winnen, dan zou niet Sparta Nijkerk maar Barendrecht de nacompetitie in gaan. Van 3-1 was het in 6 minuten ineens 3-4... Verdacht.... :)
De beelden van de 3-4 liegen er niet om. Dat krijgt normaal gesproken nog een staartje. De 3-4 werd bewust weggegeven. Verdediger rennen niet achter een aanvaller aan en de keeper duikt opvallend de verkeerde hoek in.
 

Joost

Well-known member
Barendrecht had er voordeel bij als ze zelf zouden verliezen dus omgekocht zullen ze niet zijn. Dan valt er weinig staartje aan te maken.
 

de waan

Well-known member
Opvallend trouwens dat er exact zo’n situatie was bij AZSV-Swift. Doordat AZSV in de tweede helft een 1-0 voorsprong ‘verspeelde’ won Swift de periode (en niet Berkum) en gaat AZSV de nacompetitie in.
 

Joost

Well-known member
Ik ben heel benieuwd of de KNVB er iets mee doet. In 2018 werd HSV Heiloo na een vergelijkbare actie gestraft van 4 punten in mindering.
 
Bovenaan