Jep, het begint er echt slecht uit te zien voor Ter Leede, die zijn al weken uit vorm, en leken bestemd voor nacompetitie. Nu de onderste 2 punten beginnen te pakken kan het zomaar rechtstreekse degradatie worden...Wordt steeds spannender onderin. De onderste 2 ploegen wonnen en staan er weer helemaal bij.
Jammer dat @Unregistere hier niet meer langskomt om de crisis bij ASWH te duiden.Ter Leede wint de degradatiekraker van ASWH en krijgen omdat Volendam en VVOG verliezen zelfs plek 14 weer een klein beetje in hhet vizier. Voor ASWH en Excelsior'31 (dat ook verloor) wordt het nu penibel.
Het rommelt en niet zo beetje ook.Het rommelt flink bij Excelsior'31.
Lang bleef het rustig, maar na het ontslag van Wouda is het rumoerig.
Helft van spelersgroep en bestuur/TC stond niet achter die beslissing en vond met name de komst van de nieuwe trainer v.d. Veen een erg opmerkelijke. Die jongen had zichzelf aangeboden en meeste TC'ers zagen het niet zitten met hem. Toch werd het doorgedrukt en nu blijkt dat hij het ook niet aan de praat krijgt is de rest van de TC ook maar vast vertrokken.
Supporters hebben zich er bij neergelegd en accepteren een stapje terug in de 4e divisie inmiddels.
Hij doet mij maar de groeten, want ik herken hem toch niet haha.Leuk! Doe ons oud-forumlid de groeten
Niet rijk rekenen. Alles kan ook al beslist zijn na komend weekend.Volgende week zaterdag ACV - ASWH voor mij als ASR2. Een sterk bezet arbitraal trio wat doorgaans actief is in de 2e divisie. Mooie wedstrijd met aan beide kanten grote belangen. En het is zelfs binnen het uur rijden.
Ja tuurlijk, die kans bestaat er zeker.Niet rijk rekenen. Alles kan ook al beslist zijn na komend weekend.