Derde Divisie A 2022/2023

de waan

Well-known member
Maar voor contractspelers geldt toch ook dat overschrijven tot maximaal 31 augustus kan?
 

Joost

Well-known member
Maar voor contractspelers geldt toch ook dat overschrijven tot maximaal 31 augustus kan?
Ik kan er ook niets over vinden inderdaad, was in de veronderstelling dat spelers zonder contract kunnen worden aangetrokkken door ze een contract aan te bieden.

Wellicht dat er dan andere redenen zijn.
 

Abubakari

Well-known member
De kans dat Feike Spoor verhuist is van Groningen naar Harkema en daarom bij de Boys is gaan spelen lijkt mij vrij klein.
 

Joost

Well-known member
Of werk, studie of gezondheidsredenen.

Maar ook dat lijkt me heel lastig hard te maken.
 

Abubakari

Well-known member
Zullen het wel op werk gegooid hebben, want vanwege studie van Groningen naar Harkema lijkt me ook stug.😄
 

JMD

Well-known member
Gek duel vanmiddag in Sassenheim. Rijnvogels kwam snel op 0-1 en was beter, maar uit een aanval van Ter Leede werd het ineens 1-1. Daarna een vreemd incident op de middenlijn waar een botsing tussen 2 spelers plaatsvond, er leek weinig aan de hand maar ineens maakte de Rijnvogelsspeler enkele op het gezicht epileptische bewegingen en was er direct paniek bij de spelers. Na een paar minuten was de schrik bij iedereen weg en stond de speler weer rechtop en kon gewoon verder. Rijnvogels was daarna veel beter en liep uit naar 1-3, maar omdat beide ploegen vooral aanvielen had ook Ter Leede kansen, de 1-3 was echter kloppend gezien het spelbeeld. Toen het vlak na rust 1-4 werd leek Ter Leede rijp voor de sloop maar omdat Rijnvogels niet echt doordrukte en Ter Leede wel een kansje benutte werd het toch nog spannend. Ter Leede ging meer drukken en kwam een minuut of 5 voor einde speeltijd op 3-4 uit een penalty. Daarna was echter de lijn compleet uit het spel van Ter Leede verdwenen en kon Rijnvogels de bal niet meer in de ploeg houden en ontstond misschien wel het minst leuke kwartier (want er werd bijna 10 minuten tijd bijgetrokken) van het duel. Rijnvogels haalde eigenlijk zonder problemen de zege binnen want Ter Leede werd niet meer gevaarlijk na de 3-4, terwijl ze dat voor de 3-4 wel waren.

Ter Leede stond een paar duels terug in de middenmoot, maar staat door de slechte serie van de laatste 4 duels nu net boven de nacompetitieplaatsen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Excelsior'31 verliest vandaag thuis het degradatieduel van Urk. Ziet er steeds slechter uit voor de ploeg uit Rijssen. Ik verwacht dat enkele heertjes er in de winterstop nog wel een paar euro extra instoppen voor een kwaliteitsinjectie.
Bovenin won GVVV de topper tegen DVS'33 en speelden Sportlust'46 en ACV gelijk tegen elkaar.
Hele linker rijtje blijft dicht bij elkaar.
 

De Groene Scout

Well-known member
Excelsior'31 verlengde deze week het contact met de trainer (dat is dapper als je onderaan staat) en prompt won het vandaag en heeft het de aansluiting terug.
 

JMD

Well-known member
ACV wint de lastige uitwedstrijd bij DOVO met 1-2 en blijft koploper. Houen zo.
Was lekker rustig na afloop...

Ter Leede staat inmiddels weer op plek 15 en mag na de winterstop op bezoek bij ACV. Daarna komen de duels waarin de Sassenheimers echt punten moeten pakken anders wordt het nacompetitie opf erger.
 

Abubakari

Well-known member
Dat het niet eens ‘ACV uit Assen’ is met hun noordelijke minderwaardigheidscomplex.
Ik heb het hele WK gelezen over Andries Noppert uit Marum. En bij de vrouwen gaat het altijd over Sherida Spitse uit Hoogeveen.
Mooie is wel weer dat ze in Groningen dan zo dik doun over twee Fraizen.
 

De Groene Scout

Well-known member
In de strijd om de titel verspeelt ACV vandaag 2 belangrijke punten door thuis 2-2 te spelen tegen Ter Leede
GVVV won wel en is nu weer alleen koploper.
 
Bovenaan