Fregge
Well-known member
Vandaag maakte de KNVB het programma bekend:
In Haaksbergen schrokken we ook van die uitslag. Volgende week is Excelsior onze tegenstander voor de beker en bij ons loopt het nog niet zo. Zou zo maar weer 7-2 kunnen worden.Zorgwekkend !
Vandaag verliest Staphorst kansloos met 2-7 van competitiegenoot Excelsior '31 .
Of juist slim; spelers sparen en ook de bank speeltijd geven. Een half uurtje invallen is een serieuze invalbeurt; 5 minuutjes is voor de flauwekul meedoen.Jammer alleen dat trainer Weerman na de 4-0 met nog een half uur te spelen 5 spelers wisselde.
De speaker van Sportlust zei na het duel (volgens het twitterkanaal van Ajax Zaterdag): je kan beter 1x met 9-0 verliezen, dan 9x met 1-0.... En dat klopt ook natuurlijk, maar een opvallende uitslag is het zeker....Inhaalpotje Sportlust-Ajax 9-0.
Wat zijn dat voor uitslagen?
Nee hoor, eenmalig even op zaterdag omdat ik op zondag reünie van vakantie Griekenland heb. Daar wilde ik erg graag bij zijn.Horizontaal overgestapt?
Daar moest ik ook aan denken. Maar die was nog erger; 11-0 bij DOVO.De speaker van Sportlust zei na het duel (volgens het twitterkanaal van Ajax Zaterdag): je kan beter 1x met 9-0 verliezen, dan 9x met 1-0.... En dat klopt ook natuurlijk, maar een opvallende uitslag is het zeker....
Staat me iets bij dat Ajax Zaterdag vorig seizoen (of het seizoen ervoor) ook eens met 9-0 ofzo onderuit ging...