de waan
Well-known member
Rogier Veenstra dus, abc'tje.Staphorst kan dus op zoek naar een geweldigde trainer
Rogier Veenstra dus, abc'tje.Staphorst kan dus op zoek naar een geweldigde trainer
Wie komt er extra kijken dan?Ah een extra toeschouwer bij Blauw Geel - Hollandia zondag
Nee, zondag reünie met een gedeelte van de vakantiegroep van Griekenland in f Efteling.Jij toch? Hotelletje in de buurt en doorrijden
Ik moet alleen nog wel een goedkoop hotelletje of B&B tussen Rosmalen en Apeldoorn voor max €55, dus als iemand tips heeft haha. Liefst met ontbijt.Oh ja dat was het. Toch wel hotelletje in de buurt haha
Toch wel opvallend. Vorige week ging 8n de 3e divisie alles door en waren juist in de 2e divisie 2 afgelastingen wegens Corona, nu andersom.Inmiddels al 5 duels eruit vanwege Corona; zaterdag Wappies!!!
Dit is bij selectiespelers toch? Dat zijn vaak niet gelovigen volgens mij.Onwrikbaar vertrouwen in Onze Lieve Heer en het eigen immuunsysteem.
Ik las dat de scheidsrechter daar weigerde z’n QR code te laten zien om een kopje koffie te drinken in de bestuurskamer en dreigde af te gelasten.Lisse wint de topper van sportlust en staat na een dramatische seizoensstart nu alleen op kop
Als ik de berichtgeving van RTV Utrecht mag geloven hoeven de (assistent) scheidsrechters geen QR code laten zien van de KNVB.Die hoeft de komende weken even niet op een wedstrijd te rekenen denk ik.
Als ik de berichtgeving van RTV Utrecht mag geloven hoeven de (assistent) scheidsrechters geen QR code laten zien van de KNVB.