Degradatiegevaar, 2017-2018

ElSimao

Active member
Die vraag kan ik ook niet beantwoorden, Ik ben niet betrokken in gesprekken met de man en heb ook wel wat twijfels bij een overname.
Maar het is in ieder geval geen maffiabaas zoals wordt gesuggereerd. Dat hele verhaal lijkt een toevallige samenloop van omstandigheden.

Het spandoek is overigens pas vrij recent opgehangen.

Alsof jij kan weten of het een zuivere zakenman is of niet, in dat soort werelden gebeuren wel eens wat dingen die zeg maar wat minder zuiver zijn.

Roda wil zo graag weer eens iets betekenen dat het zich helemaal vastklampt aan een rijke zakenman zodat ze zijn speeltje kunnen worden. Nogal desperado als je het mij vraagt.
 

Joost

Well-known member
Alsof jij kan weten of het een zuivere zakenman is of niet, in dat soort werelden gebeuren wel eens wat dingen die zeg maar wat minder zuiver zijn.

Roda wil zo graag weer eens iets betekenen dat het zich helemaal vastklampt aan een rijke zakenman zodat ze zijn speeltje kunnen worden. Nogal desperado als je het mij vraagt.

Jij weet van de hoed en de rand zo te horen. Vertel dan eens concreet wat Korotaev voor strafbaars heeft gedaan.

Je tweede opmerking is natuurlijk onzin. Het wordt steeds moeilijker om voetbal te financieren en dus zoekt de club naar andere bronnen van financiering net zoals Groningen dat doet maar ook AZ, Twente, Almere, Fortuna, NAC, NEC, Utrecht, Vitesse, ADO Den Haag etc dat ook doen.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Ajax en in mindere mate PSV en Feyenoord kunnen zich prima bedruipen zonder dat soort initiatieven, dus voor hen is het niet nodig, of je zou AZ bij Ajax moeten vegen en ADO bij Feyenoord etc. Voor de rest zou ik zeggen, samenbundelen die handel. Randstad overig, Fc het Zuiden en FC Spraakgebrek (zeg maar jullie regio).

Vergeleken met Haarlem is alles een FC Spraakgebrek... :p
 

Eef de Kip

Well-known member
Jij stelt zeker te weten dat het geen crimineel is. Misschien heb je gelijk, maar wij kunnen dat simpelweg niet weten.

Nee maar deze discussie begon met JMD die stelde dat Roda een maffiabaas had binnen gehaald, die stelling kan ook de vuilnisbak in toch?
 

ALenstra

Well-known member
Precies, laten we het weer over degradatiegevaar hebben. Vermeende maffiabazen en clubfusies hebben daar niks mee te maken.
 

JMD

Well-known member
Nee maar deze discussie begon met JMD die stelde dat Roda een maffiabaas had binnen gehaald, die stelling kan ook de vuilnisbak in toch?
We zullen zien... Jij vindt hem wel te vertrouwen? Die man was een goede schoonspringer, daar word je niet echt rijk van. Hoe hij dan wel aan zijn geld gekomen is, daar moeten we maar naar gissen...
Vaak is het zo dat als iemand niet kan uitleggen hoe hij aan zijn geld gekomen is, dat dat niet helemaal eerlijk gebeurd is.
 

Eef de Kip

Well-known member
We zullen zien... Jij vindt hem wel te vertrouwen?

Nee joh, er hangt wel een zweem van list en bedrog om die man heen. Het ging mij meer even om de consistentie van de discussie. Jij roept dat het een maffiabaas is en niemand reageert terwijl Joost stelt dat het geen maffiabaas is en iedereen roept dat je dat niet kunt weten.
 

ElSimao

Active member
Nee joh, er hangt wel een zweem van list en bedrog om die man heen. Het ging mij meer even om de consistentie van de discussie. Jij roept dat het een maffiabaas is en niemand reageert terwijl Joost stelt dat het geen maffiabaas is en iedereen roept dat je dat niet kunt weten.

Dat komt natuurlijk omdat Joost emotioneel gebiased is om het geen gangster te vinden. Hij wil zo graag een sugar daddy dat hij blind is voor zijn eventuele mindere kanten.
 

Deathprod

Active member
Dat komt natuurlijk omdat Joost emotioneel gebiased is om het geen gangster te vinden. Hij wil zo graag een sugar daddy dat hij blind is voor zijn eventuele mindere kanten.

De KNVB doet bij alle overnames een onderzoek en ze hebben tot dus ver nog nooit iets gevonden wat niet door de beugel kon. Je kan beter suikerooms hebben dan dat het de gemeenschap klauwen met geld kost lijkt me.
 

JMD

Well-known member
Nee joh, er hangt wel een zweem van list en bedrog om die man heen. Het ging mij meer even om de consistentie van de discussie. Jij roept dat het een maffiabaas is en niemand reageert terwijl Joost stelt dat het geen maffiabaas is en iedereen roept dat je dat niet kunt weten.

Helemaal mee eens.
 

zwammy

Well-known member
Kunnen we het hier aub over het degradatiegevaar gaan hebben. Groningen tot Roda, wedstrijden en stand. Dat andere zever kan wel in de 100 andere topics die ontspoort zijn. Dank
 

Joost

Well-known member
Kunnen we het hier aub over het degradatiegevaar gaan hebben. Groningen tot Roda, wedstrijden en stand. Dat andere zever kan wel in de 100 andere topics die ontspoort zijn. Dank

Kun jij niet ondertussen beter in het play-offs voor Europees voetbaltopic gaan rondhangen?
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Kunnen we het hier aub over het degradatiegevaar gaan hebben. Groningen tot Roda, wedstrijden en stand. Dat andere zever kan wel in de 100 andere topics die ontspoort zijn. Dank

Eens, posts over fusies e.d. heb ik naar een nieuwe topic verplaatst.
 

JMD

Well-known member
NAC en Willem II verzuimden zich dit weekend veilig te spelen en ook Groningen had toch wel zicht op 1 punt. Voor alledrie de ploegen eindigde deze speelronde eigenlijk in mineur, nog steeds zijn ze nog niet echt veilig. Sparta zag nummer 18 Roda winnen en Twente een punt pakken en staat dus weer slechts 2 punten boven plaats 18. Bij de volgende speelronde moeten de nummers 16, 17 en 18 allemaal uit spelen.

13 FC Groningen 29 (-4)
14 Willem II 27 (-11)
15 NAC Breda 27 (-14)
16 Sparta R. 21 (-29)
17 Roda JC 20 (-32)
18 FC Twente 19 (-20)

Dit is het resterende programma, onderstreept zijn de onderlinge duels:
29e speelronde: FC Groningen - Ajax, Willem II - FC Utrecht, PSV - NAC Breda, VVV Venlo - FC Twente, Vitesse - Roda JC, PEC Zwolle - Sparta R.
30e speelronde: SC Heerenveen - FC Groningen, Excelsior - Willem II, NAC Breda - Vitesse, FC Twente - Feyenoord, Roda JC - PEC Zwolle, Sparta R. - VVV Venlo
31e speelronde: FC Groningen - Roda JC, NAC Breda - Willem II, ADO Den Haag - FC Twente, Vitesse - Sparta R.
32e speelronde: FC Utrecht - FC Groningen, Willem II - Feyenoord, Sparta R. - NAC Breda, FC Twente - PEC Zwolle, Roda JC - PSV
33e speelronde: FC Groningen - Excelsior, PEC Zwolle - Willem II, NAC Breda - SC Heerenveen, Vitesse - FC Twente, VVV Venlo - Roda JC, Feyenoord - Sparta R.
34e speelronde: PSV - FC Groningen, Willem II - Vitesse, FC Twente - NAC Breda, Roda JC - ADO Den Haag, Sparta R. - Heracles Almelo[/QUOTE]
 
Bovenaan