Weekendvoetbal

Bonehead

Well-known member
Zolang ik adem leef ik ook, dus dat gaat al een tijdje heel goed.

Hoewel ik er mijn hele jeugd heb gevoetbald en de beste trainer van mijn leven heb meegemaakt, heb je natuurlijk wel gelijk.
Dat ik gelijk heb is natuurlijk evident.

Ik mag toch hopen dat je nooit training hebt gehad van Harjan? Wat een klaploper is dat!
 

gevegt

Well-known member
Niemand heeft het onder jou naam geopend, dat zei ik en dat is de waarheid. We splitsen regelmatig topics af, jij bent de ENIGE die ooit in het bestaan van DVK geklaagd heeft over dat het lijkt alsof je het geopend hebt. Je maakt zoals gewoonlijk weer van een mug een oliefant. Hou op met je oeverloze gelul.
Toch heeft NO ook wel gelijk.
Toen er werd gedacht dat het splitsen, al dan niet voor de database ( hahaha), nuttig was, werd er een nieuw topic geopend door een mod met de mededeling 'hier gaan we verder' of iets in die trend.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Toch heeft NO ook wel gelijk.
Toen er werd gedacht dat het splitsen, al dan niet voor de database ( hahaha), nuttig was, werd er een nieuw topic geopend door een mod met de mededeling 'hier gaan we verder' of iets in die trend.
NO heeft nooit gelijk, hij is een grote lul.
 

gevegt

Well-known member
Dat ik gelijk heb is natuurlijk evident.

Ik mag toch hopen dat je nooit training hebt gehad van Harjan? Wat een klaploper is dat!
Dat eerste is zo vanzelfsprekend dat ik je niets eens ga bijvallen.

Harjan ken ik niet. Tenminste, als meneer Liefers niet die voornaam heeft.
 

noordooster

Well-known member
Toch heeft NO ook wel gelijk.
Toen er werd gedacht dat het splitsen, al dan niet voor de database ( hahaha), nuttig was, werd er een nieuw topic geopend door een mod met de mededeling 'hier gaan we verder' of iets in die trend.
NO heeft nooit gelijk, hij is een grote lul.

De eerste reactie getuigt van meer respect , fatsoen en realiteitszin dan de tweede !
Sterker: als ik die 2e had geplaatst was ik geband.

Overigens werd er door de knaap die dit topic opzette ook nog een belachelijke, beschadigende en erg stigmatiserende vraag met wat keuzeantwoorden bij gezet. Een soort niet te verwijderen tag.
Dat ging een andere ops kennelijk ook te ver en die heeft m later verwijderd.
Verder zijn er toen enkele van mijn bijdragen verwijderd.
 
Laatst bewerkt:

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dit topic is in 2017 begonnen door een of andere gek die het op mijn naam opzette, zonder dat ik daarvoor toestemming gaf of daar iets van wist. Kennelijk iemand die op deze site daartoe de mogelijkheid had.
Jij vraagt om die opmerking na deze debiele opmerking. Waar maak je je druk om man? Het gaat echt nergens over.
 

noordooster

Well-known member

Het zaterdagvoetbal moet het zondagvoetbal van de ondergang redden.
En vooral : " Dat principiële zaterdagclubs nooit op zondag gaan voetballen, oke, maar de toenadering moet niet alleen van de zondagclubs komen " Welke toenadering? Van wie ?

De voorzitter-makelaar blijkt een grote praatjesmaker, door te grappen dat het veld van vv Dalen aan de Duitse grens ligt.
 

De Wolf

Well-known member
Die vent ken ik persoonlijk en vind hem een enorme lul.
Net zoals vele anderen binnen mijn omgeving.
 
Laatst bewerkt:

de Kok

Member
Volgens mij zien die spelers op zaterdag in de 5e klasse een seizoen lang niet beschikbaar voor het zondagteam. Heeft ook weinig met opleiden te maken op dat niveau. Gewoon dikke buiken voetbal.
Kun je beter inschrijven voor de O23 competitie.
en.... NO beseft kennelijk niet dat drents in Dalen wel steeds meer op Duits lijkt voor een fries.
 

noordooster

Well-known member
Volgens mij zien die spelers op zaterdag in de 5e klasse een seizoen lang niet beschikbaar voor het zondagteam. Heeft ook weinig met opleiden te maken op dat niveau. Gewoon dikke buiken voetbal.
Kun je beter inschrijven voor de O23 competitie.
en.... NO beseft kennelijk niet dat drents in Dalen wel steeds meer op Duits lijkt voor een fries.
Veel zondagverenigingen beginnen met 1 of meer seniorenteams op zaterdag ( of zijn er al mee begonnen ).
Regelmatig in de standaard 5e of 4e klasse op zaterdag.
En tegelijkertijd gaat vaak het 2e elftal op zondag eraan.

Je hebt gelijk, die zaterdagspelers mogen niet meedoen op zondag ( gebeurt overigens wel regelmatig )
Spelers van een O23 dat speelt op zaterdag mogen wel meedoen op zondag.
Vraag is natuurlijk of je genoeg spelers hebt voor een O23. En wat doe je met de 23-plussers die ook op zaterdag willen voetballen ?

Overigens heb ik nog niet gelezen wat de KNVB van plan is te doen met clubs die straks 2 standaardteams in de zaterdagcompetities zouden krijgen ( de horizontale overstappers ) of zondagclubs die uitkomen in het weekendvoetbal als dat er komt ( derde divisie, hoofdklasse, eerste klasse )en die ook nog een standaardteam op zaterdag hebben.
En/of hoe het dan eventueel geregeld is met meedoen in beide teams.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Overigens heb ik nog niet gelezen wat de KNVB van plan is te doen met clubs die straks 2 standaardteams in de zaterdagcompetities zouden krijgen ( de horizontale overstappers ) of zondagclubs die uitkomen in het weekendvoetbal als dat er komt ( derde divisie, hoofdklasse, eerste klasse )en die ook nog een standaardteam op zaterdag hebben.
En/of hoe het dan eventueel geregeld is met meedoen in beide teams.
Ik denk dat dan het laagst spelende team wegvalt.
 
Bovenaan