Nu nog leren een man te dekken.Goed interview van Van Dijk. Probeert niet alles glad te praten en geeft eerlijk aan dat dit nog een work-in-progress is.
Nu nog leren een man te dekken.
Echt hé, ik word zo nerveus van zijn manier van presenteren.Tom Egbers is de Daley Blind onder de presentatoren.
Goede analyse.Blind is een zwakke schakel bij Oranje. Linkerkant is trouwens ook zwak bij Oranje. Zoals v Dijk zou zeggen; work in progress aan de linkerkant.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Blind is juist in de wedstrijden tegen het rechterrijtje vaak nonchalant en slordig en in de topwedstrijden op zijn best.Leuk met 90% balbezit tegen rechterrijtje eredivisie, maar opa Blind kan echt niet meer.
In de Klassieker was hij de slechtste man op het veld.Blind is juist in de wedstrijden tegen het rechterrijtje vaak nonchalant en slordig en in de topwedstrijden op zijn best.
Gister ook betrokken bij de 1-0 met een assist en bij de 2-1 met een voorassist zag ik in de samenvatting.
Blind is momenteel slecht in vorm en zou bij Ajax gewoon even op het bankje moeten zitten.Ik zag de tegengoals terug. Blind was bij beide tegengoals betrokken. Blind was zoals Jamel aangeeft ook tegen Feyenoord behoorlijk matig. Gezien de Ajax supporters het aardig op hem hadden gemund zal het vast niet zijn eerste slechte wedstrijd geweest zijn. Van Bronckhorst kon het het laatste seizoen bij Feyenoord niet meer bijbenen, maar sloot zijn carrière af met een uitstekend WK. Ik vraag mij af of Blind daar ook toe in staat is. Ik vind hem bij het Nederlands elftal ook regelmatig zijn Ajax niveau halen.
Nee dat mag niet. Dat lees je toch?Krijgt vaak genoeg de credits. Als het kut is, dan mag dat ook gezegd worden in de Nederlands elftal sectie.
Nee dat mag niet. Dat lees je toch?