De weg naar Qatar deel 5: Denemarken en Duitsland

erka

Well-known member
En dat is 3. Ook dit was weer een prima aanval, waar de penalty uit voortkwam.
 

erka

Well-known member
Al is het maar een oefenwedstrijd, dit is toch leuk om te zien. Manman, wát een verschil met een tijd geleden. De spelvreugde straalt er van af. De hand van Van Gaal is duidelijk zichtbaar.
 

erka

Well-known member
We spelen tegen Denemarken B en we dansen alweer de horlepiep.

Dat gaat me te ver, er gaat nog veel mis, maar het is verfrissend om te zien en dat is al heel wat. Helemaal in een oefenduel, wat 99 van de 100 keer totaal niet om aan te gluren is.
 

gevegt

Well-known member
Dat gaat me te ver, er gaat nog veel mis, maar het is verfrissend om te zien en dat is al heel wat. Helemaal in een oefenduel, wat 99 van de 100 keer totaal niet om aan te gluren is.
Het ziet er aan de bal inderdaad goed uit.
Tegen Duitsland B wordt het iets anders.
 

Batigoal

Well-known member
We spelen tegen Denemarken B en we dansen alweer de horlepiep.
O er wordt nog best veel balverlies geleden en ondanks al die ervaring vind ik het achterin wat wankel, maar goed als eerste helft in deze samenstelling valt het me mee. Voorin weten ze elkaar lekker te vinden.
 

gevegt

Well-known member
O er wordt nog best veel balverlies geleden en ondanks al die ervaring vind ik het achterin wat wankel, maar goed als eerste helft in deze samenstelling valt het me mee. Voorin weten ze elkaar lekker te vinden.
Helemaal mee eens.

Als Nederland er nog twee inschopt wordt het commentaar in de media weer leuk.
 

gevegt

Well-known member
Mooi dat Eriksen scoort, maar belachelijk dat Dumfries er zich moet voorgooien terwijl van Dijk weer eens niets doet en met zijn armen op zijn rug van de situatie wegdraait.
 
Bovenaan