De Groene Scout
Well-known member
Pfff lange zit hoor. Niet veel aan zo.
En van der Vaart vooraf maar beweren dat het 0-6 wordt.Even zo vrolijk wel een wonder dat de 0-2 er niet al in ligt.
Voor mijn gevoel verlopen dit soort uitpotjes tegen de mindere goden meestal zo. Enige wat je je ervan herinnert zijn de 3 punten.
En van der Vaart vooraf maar beweren dat het 0-6 wordt.
En van der Vaart vooraf maar beweren dat het 0-6 wordt.
Ik denk da hij de Koning Toto generatie aanspreekt.Van der Vaart als analyticus is echt een totale ramp. Ik snap echt niet dat ze hem nog vragen.
De gedevalueerde term 'analyticus' is aan her(r)ijking toe. De 'hoe heet die gozer ook alweer' uit de met maandverband opgepropte mond van de onverstaanbaar mompelende Jan Boskamp is dé benchmark.Van der Vaart als analyticus is echt een totale ramp. Ik snap echt niet dat ze hem nog vragen.
🤪0-1 en dan schieten we er thuis gewoon 10 in tegen Gibralatar.
Gewoon de return tegen de Noren niet verliezen en je staat op het WK.Tegelijkertijd moeten Noorwegen en Turkije ook maar eerst hun resterende wedstrijden zien te winnen. Ten opzichte van Turkije kunnen we ons inmiddels een misstap veroorloven
Bij een gelijkspel is het verschil 2 punten. Moet je niet verliezen in Montenegro.Gewoon de return tegen de Noren niet verliezen en je staat op het WK.
Nee oke, maar ik ga er eigenlijk gewoon van uit dat we de andere wedstrijden geen punten verspelen.Bij een gelijkspel is het verschil 2 punten. Moet je niet verliezen in Montenegro.