De weg naar Qatar deel 3, Letland & Gibraltar

Abubakari

Well-known member
Even zo vrolijk wel een wonder dat de 0-2 er niet al in ligt.
Voor mijn gevoel verlopen dit soort uitpotjes tegen de mindere goden meestal zo. Enige wat je je ervan herinnert zijn de 3 punten.
 

Joost

Well-known member
Even zo vrolijk wel een wonder dat de 0-2 er niet al in ligt.
Voor mijn gevoel verlopen dit soort uitpotjes tegen de mindere goden meestal zo. Enige wat je je ervan herinnert zijn de 3 punten.
En van der Vaart vooraf maar beweren dat het 0-6 wordt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En van der Vaart vooraf maar beweren dat het 0-6 wordt.

Die wilde De Vrij in de rust gaan wisselen en Frenkie de Jong achterin zetten, omdat De Vrij schijnbaar ook een verkeerde bal had gegeven.
 

BlauwVinger

Well-known member
Van der Vaart als analyticus is echt een totale ramp. Ik snap echt niet dat ze hem nog vragen.
De gedevalueerde term 'analyticus' is aan her(r)ijking toe. De 'hoe heet die gozer ook alweer' uit de met maandverband opgepropte mond van de onverstaanbaar mompelende Jan Boskamp is dé benchmark.
 

Mario

Well-known member
0-1 en dan schieten we er thuis gewoon 10 in tegen Gibralatar.
🤪

Dit soort wedstrijden zijn gewoon lastig, er waren ook tijden dat we gewoon verloren van dit soort landen. Die 1-1 in Turkije helpt ook mee. Van de komende 3 wedstrijden, wordt die uitwedstrijd in Montenegro wellicht nog de meest lastige.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tegelijkertijd moeten Noorwegen en Turkije ook maar eerst hun resterende wedstrijden zien te winnen. Ten opzichte van Turkije kunnen we ons inmiddels een misstap veroorloven
 

BlauwVinger

Well-known member
"Ik heb me soms geërgerd aan een pass die diep gespeeld had kunnen worden, maar toch breed gaat. Diepte gaat altijd voor breedte, zeker tegen dit soort tegenstanders". Aldus de bondscoach,

Een subliminale en subtiele hint van Louis van Gaal aan het adres van voortdurend om zijn eigen as tollende pirouetteballerina F. de Jong, alias Jantje Peters 2.0.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, de postbode bezorgde ook nog een aantal ballen verkeerd. Gaf dit keer daarvan niet de scheidsrechter de schuld.
 

Batigoal

Well-known member
Tegelijkertijd moeten Noorwegen en Turkije ook maar eerst hun resterende wedstrijden zien te winnen. Ten opzichte van Turkije kunnen we ons inmiddels een misstap veroorloven
Gewoon de return tegen de Noren niet verliezen en je staat op het WK.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Abubakari

Well-known member
Scmidt in alle staten dat Van Gaal Gapko niet na een uur gewisseld heeft. En dus gelijk teruggevorderd.
 
Bovenaan