Klinkt als pure horror, blij dat ik het niet mee heb hoeven maken en dat ik Hey Baby van DJ Otzi ook niet ken.Er zijn niet zo gek veel dingen in het leven waar ik me meer aan erger dan aan Kleintje Pils wat Hey Baby van DJ Otzi inzet.
In de 16' minuut van de blessuretijd?1-2 Turkije nog
Van de 4 die waren toegekend.In de 16' minuut van de blessuretijd?
edit: 9' minuut dus.
Eigenlijk alleen aan American Football inderdaad.Er zijn niet zo gek veel dingen in het leven waar ik me meer aan erger dan aan Kleintje Pils wat Hey Baby van DJ Otzi inzet.
Je was in het stadion?Er zijn niet zo gek veel dingen in het leven waar ik me meer aan erger dan aan Kleintje Pils wat Hey Baby van DJ Otzi inzet.
Nee. Ik hoorde het op tv.Je was in het stadion?
Ik ook.Nee. Ik hoorde het op tv.
Is goed!Ik ook.
De volgende keer gaan we er samen op af en terwijl ik je rug dek, sla jij ze het stadion uit.
Nu al Held!Is goed!
gevegt ''eén hand op zijn rug" laat zachtmoedige Jamel het vuile werk opknappen?Is goed!
Maar winnen/verliezen niet, da's wel gekTwee gelijke spelen zijn nu voldoende.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat NL op een gelijk spel kan spelen.Maar winnen/verliezen niet, da's wel gek
In theorie kan Nederland dan nog tweede worden. Moet Noorwegen wel met vijftien doelpunten verschil van Letland winnen of de Turken 19 doelpunten scoren tegen Gibraltar en Montenegro en niets tegen krijgen.Twee gelijke spelen zijn nu voldoende.
Maar verliezen/winnen weer wel.Maar winnen/verliezen niet, da's wel gek