Klopt. Maar ik heb niet de illusie dat als 1 van ons er zou zitten dat het dan ineens anders zou gaan, in je eentje kan je niet zoveel...

De Roemeense supporters zeiden het ooit mooi: 'you are clowns not supporters'
Verder ben ik 1x bij een interland geweest, NL - Engeland in 2009 in de ArenA. Dat was de eerste en tevens laatste keer. Het hoogtepunt van dat duel was de minuut stilte voor de een paar weken ervoor overleden Sir Bobby Robson (voormalig bondscoach Engeland, voormalig trainer PSV) en het langdurige gezang vanuit het vak met Engelsen om hem te eren. De wedstrijd was vrienschappelijk, dus niet veel, maar het NL publiek was gewoon erg. Carnavalspubliek in optima forma, nooit dat ik daar nog een keer tussen ga zitten.
(idem overigens voor Thialf, ik ben daar ooit bij de WC Finale in 1994 (laatste race JO Koss) geweest, toen was het ook veel sfeer, maar zat je wel tussen kenners, tegenwoordig is dat ook alleen feesten. Verder nog 1x in Thialf in 2001 op een woensdag, diverse skateoffs, toen zaten we met een mannetje of 100, allemaal kenners, en na afloop bij de baan terwijl Ritsma geinterviewd werd voor de radio en idereen om hem heen kon staan)
Dan over het duel: je had dit voor rust al moeten beslissen, toen was NL veel beter. Na rust liep het iets meer terug. Nu op naar zondag!