Na 38 minuten voor het eerst een kans voor Polen, dat is toch niet zo gammel?Verdedigend staat het tot nu toe net zo gammel als de Kuip zelf.
Ik tel al 4 momenten, net ook weer met zo veel ruimte. Als daar de laatste onderschepping mist sta je voor paalNa 38 minuten voor het eerst een kans voor Polen, dat is toch niet zo gammel?
Volgens mij staat het verdedigend gewoon goed. Oranje speelt ook een prima wedstrijd, ze missen alleen wat scherpte voor de goal. Het had al minstens 3-0 kunnen staan.Verdedigend staat het tot nu toe net zo gammel als de Kuip zelf.
Nederland al twee keer op de paal.Ik tel al 4 momenten, net ook weer met zo veel ruimte. Als daar de laatste onderschepping mist sta je voor paal
Ja, daarom zeg ik ook dat het verdedigend niet staat. Niet dat de voorsprong onterecht is.Nederland al twee keer op de paal.
Simons in Oranje blijft toch te vaak net niet. Vond hem bij Leipzig ook op het laatst wat wegzakken. Weet niet of hij het zo goed gaat doen in Engeland als ik eerlijk ben.Simons, Depay en Van Hecke weer zwak.