Inderdaad, dit mooie forum ligt op de IC.Volgens mij is er nog nooit zo weinig gepost bij een beslissende wedstrijd van het Nederlands Elftal. Dat zegt wel genoeg.
En dat is jammer.Inderdaad, dit mooie forum ligt op de IC.
Dat ben ik met je eens.En dat is jammer.
Plop!Dat ben ik met je eens.
Gelukkig zijn wij er nog om er een beetje lucht in te blazen.
Plop!
Lul je er maar lekker uit.Ik had een verjaardag, maar mooi dat we gekwalificeerd zijn. Lekker binnengeschoten door Weghorst. Die pikt zijn goaltjes in Oranje wel mee.
Er zitten niet of nauwelijks spelers in deze selectie waar je Europees Kampioen mee gaat worden. Het is middelmaat op Europees gebied, misschien dat er een paar zijn die er bovenuit steken, maar voor 90% is het niet veel soeps. Dat bleek gister ook wel weer en in Dublin ook al. De handen vol aan een ploeg die deze kwalificatie alleen van Gibraltar wist te winnen. Mooi dat we naar het EK gaan, maar puur als opvulling.Met Wout Sleghorst wordt je geen Europees Kampioen. Alleen Oranje heeft geen betere spits.
Waarom überhaupt een interview met Weghorst beginnen?Weghorst had gelijk. Waarom een interview niet beginnen met 'proficiat met de plaatsing'.
Oranje is al 10 jaar niet veel soeps. Koeman moet eigenlijk een team neerzetten die in 2026 meedoet voor de prijzen. Resultaat is in 2024 van ondergeschikt belang. Moet gewoon gaan doorselecteren. Blind en Weghorst kunnen echt niet.Er zitten niet of nauwelijks spelers in deze selectie waar je Europees Kampioen mee gaat worden. Het is middelmaat op Europees gebied, misschien dat er een paar zijn die er bovenuit steken, maar voor 90% is het niet veel soeps. Dat bleek gister ook wel weer en in Dublin ook al. De handen vol aan een ploeg die deze kwalificatie alleen van Gibraltar wist te winnen. Mooi dat we naar het EK gaan, maar puur als opvulling.
En Wout Weghorst is een verongelijkte jankerd. We mogen na zo'n wedstrijd niet kritisch zijn maar moeten enkel de polonaise lopen?
Misschien is alleen Teze en Geertruida een echte aanwinst. Depay is na zijn grote blessure ook al aardig over the hill. De huidige generatie is nou eenmaal niet veel. Komt wel weer op latere toernooien.Het was gisteren idd niet veel, maar we moeten ook niet vergeten wie er niet bij waren ivm blessures...
Kwalificatie was het belangrijkste, dat is gelukt, dan kan nu het vizier op het EK.