De weg naar EURO2024, deel 4. Ierland & Gibraltar

Hoeveel doelpunten gaat Oranje deze interlandperiode in totaal maken?

  • 0-2

    Stemmen: 1 9,1%
  • 2-5

    Stemmen: 3 27,3%
  • 5-10

    Stemmen: 6 54,5%
  • 10 of meer

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    11

Mario

Well-known member
Na de late overwinning in Griekenland is Oranje nog 1 zege verwijderd van deelname aan het EK van komende zomer. Dat zou normaal gesproken tegen Ierland en/of Gibraltar geen probleem moeten zijn.

Wederom is er een lijst van afwezigen bij Oranje, maar dat geeft ook weer de kans aan nieuwe namen binnen de selectie. Wie weet kunnen we dan met een brede selectie richting Duitsland.

Stand in Groep B:

1. Frankrijk 6/18 (+12)
2. Nederland 6/12 (+3)

3. Griekenland 7/12 (+6)
4. Ierland 7/6 (0)
5. Gibraltar 6/0 (-21)
 

Batigoal

Well-known member
Dallinga gaat verdeeld over de 2 wedstrijden 9 keer scoren en verdient daarmee een transfer naar Real Madrid als opvolger van Benzema. Daar vormt hij een geweldig trio met Vini en Bellingham die alle prijzen pakken en onverslaanbaar zijn en voor de komende 10 jaar hebben we eindelijk weer een topspits.
 

Mario

Well-known member
Dallinga gaat verdeeld over de 2 wedstrijden 9 keer scoren en verdient daarmee een transfer naar Real Madrid als opvolger van Benzema. Daar vormt hij een geweldig trio met Vini en Bellingham die alle prijzen pakken en onverslaanbaar zijn en voor de komende 10 jaar hebben we eindelijk weer een topspits.
Hij begint tegen Ierland op de bank.
 

Abubakari

Well-known member
Schaatstoto’s (😵‍💫) on hold, let’s play ball!
Als ik pessimistisch ben of doe gaat het goed dus hou ik het maar op een hele moeizame 1-1. Met Verbruggen als motm en Simons (😢) die weer niks laat zien in Oranje.
Kortom, hup Holland hup!
 

Abubakari

Well-known member
Hield wel opzichtig het shirt vast maar dat zal dan wel van beide kanten geweest zijn. De Europese titel is weer een stap dichterbij.
 

Abubakari

Well-known member
Allemaal al in slaap gevallen? Het is nog niet echt een feest, ik vond Oranje Nassau vanmiddag leuker.
 
Bovenaan