De weg naar EURO2024, deel 4. Ierland & Gibraltar

Hoeveel doelpunten gaat Oranje deze interlandperiode in totaal maken?

  • 0-2

    Stemmen: 1 9,1%
  • 2-5

    Stemmen: 3 27,3%
  • 5-10

    Stemmen: 6 54,5%
  • 10 of meer

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    11

JMD

Well-known member
Kroatië vind ik ook niet zo sterk hoor, redden het net aan in een groep met Turkije (waar ze flink achterstaan) en Wales (en dan alleen omdat Wales niet verder komt dan 1-1 bij Armenië)...
Voor de rest mee eens, het zal tussen Frankrijk, Spanje en Portugal gaan. Zodra je die in de k.o. tegenkomt is het klaar. Kom je die niet tegen dan is de kwartfinale zeker te halen (zeker als Frenkie de Jong er weer bij is en Simons eindelijk eens het niveau in Oranje gaat laten zien wat hij bij zijn club haalt).
 

Mario

Well-known member
Het hangt een beetje af van de loting, maar zoals het EK nu in elkaar steekt kom je de eerste ronde wel door. Daar krijg je waarschijnlijk een topper tegen, en 2 teams uit de categorie Albanië, Slowakije, Schotland enz. Vervolgens zal het dan van het schema afhangen. 1/8 of 1/4 Finale is denk ik het hoogst haalbare voor deze selectie. De selectie is , mits iedereen fit is, wel een stuk breder dan de afgelopen twee toernooien.
 

Batigoal

Well-known member
Kroatië vind ik nou bij uitstek een toernooiploeg, waarbij op het juiste moment de dertigers toch weer erg sterk zijn.

En bij Engeland kan het toch haast niet anders dan dat ze wél een keer een toernooi winnen, zo'n sterk team krijgen ze. Finaleplek is al niet verkeerd natuurlijk.
 

erka

Well-known member
België, Italië en Engeland zijn echt wel sterker dan Oranje hoor.

Ik moet nog zien dat deze ploegen echt zoveel sterker zijn. Nederland is te kakken gezet door Frankrijk, maar die ploeg is zoveel sterker dan de rest dat het geen realistisch beeld geeft van de sterkte van Nederland. Ik denk dat het wel meevalt.
 

Mario

Well-known member
Engeland is een beetje als Nederland. Altijd veel potentie en een grote mond, maar stranden altijd ergens teleurstellend halverwege het toernooi. De finale plaats van 2020 was wat dat betreft een uitzondering.
 

Abubakari

Well-known member
Ik moet nog zien dat deze ploegen echt zoveel sterker zijn. Nederland is te kakken gezet door Frankrijk, maar die ploeg is zoveel sterker dan de rest dat het geen realistisch beeld geeft van de sterkte van Nederland. Ik denk dat het wel meevalt.
Belgie en Engeland winnen hun wedstrijden wel wat overtuigender dan Oranje doet. Met dit deelnemersveld is alles minder dan kwartfinale al een wanprestatie maar de vorige keer vlogen we er al in de achtste finales tehen Tsjechie uit. Landen als Wales of Tsjechie oid zou voor dit team ook zomaar weer het eind kunnen zijn. Wanneer heeft Oranje nou voor het laatst een echt goeie onterland gespeeld?
 

Maasveld

Well-known member
Ik moet nog zien dat deze ploegen echt zoveel sterker zijn. Nederland is te kakken gezet door Frankrijk, maar die ploeg is zoveel sterker dan de rest dat het geen realistisch beeld geeft van de sterkte van Nederland. Ik denk dat het wel meevalt.
Mwaoh, Engeland doet niet zoveel onder voor Frankrijk, dat zag je op het WK ook wel.
 

ALenstra

Well-known member
Oranje moet de groepsfase door kunnen komen. Daarna kan het alle kanten op. Denemarken haalde laatst ook de halve finale.
 

Abubakari

Well-known member
Met Wout Slechthorst wordt het hooguit 0-2. Als Koeman begint met Teze, Veerman, Schouten, Gakpo, Malen en Simons dan gaat het zeker 0-15 worden.
Die scoorden gister itt Weghorst niet. Dat hele rijtje kraak(te) jij bovendien wekelijks af.
 
Bovenaan