Jef400
Well-known member
Je wilt zeggen dat de overige 2 ajacieden hier toen ook zijn afgehaakt :VHet is geen toeval dat er na ElsMiao nooit weer een Ajax meeting plaatsgevonden heeft.
Je wilt zeggen dat de overige 2 ajacieden hier toen ook zijn afgehaakt :VHet is geen toeval dat er na ElsMiao nooit weer een Ajax meeting plaatsgevonden heeft.
Ik dacht dat Batigoal daar ook bij was, die is hier niet afgehaakt. Voor decrest weet ik niet wie de fameuze ElSimao live hebben mogen aanschouwen. Beschouw het zelf wel als een gemiste kans.Je wilt zeggen dat de overige 2 ajacieden hier toen ook zijn afgehaakt :V
Dat is toch Koeman ten voeten uit? Het ligt nooit aan Koeman.Haha, hoor koetje boe huilen dat ie niet kon wisselen hoe hij wilde.🤡
Matige reply. Ben beter van je gewend.Organiseer jij maar eens eerst samen met @Abubakari en @Bernardo een Cambuur-meeting.
Op woensdag ben ik nooit op m'n best.Matige reply. Ben beter van je gewend.
Kunnen we prima doen hier in Rotterdam. Iedereen zijn PSV shirtje aan, Jamel weet vast nog wel een leuke kroeg.
Wel PSV4Ever, Marco Materazzi en uiteraard RumCola
Ja en een christenfundamentalist.Was dat die taxichauffeur?
Tegenwoordig Poessimao op Voetbalzone. Weet niet of ze daar aan meetings doen.Ik dacht dat Batigoal daar ook bij was, die is hier niet afgehaakt. Voor decrest weet ik niet wie de fameuze ElSimao live hebben mogen aanschouwen. Beschouw het zelf wel als een gemiste kans.
Ik dus ook. En hopelijk ook het ontslag van KoemanIk verwacht 1 punt en donkere wolken boven Oranje.