De week van de waarheid (Wit Rusland uit en Zweden thuis)

De week van de waarheid (Wit Rusland uit en Zweden thuis)


  • Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .

Pascallovic

Well-known member
Klaassen kan inderdaad een goal maken, dat is een grote kwaliteit. Voor de rest is het vooral hard rennen, maar overal te laat komen en in het positiespel helemaal niets toevoegen.
En dan toch nog een van de beste van de Eredivisie zijn in de laatste 2 jaar. Niet gek voor een speler die in de problemen komt tegen ploegen hoger dan PEC Zwolle. Prima aanjager, technisch geen grootheid maar wel redelijk, neusje voor de goal en dan niet alleen intikkers. Gewoon een prima speler. Niet dat je daar 27 miljoen voor moet betalen, maar dat is een andere discussie. Het maakt hem geen speler die standaard in de problemen komt tegen ploegen beter dan PEC.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Schitterend interview met Robben. De man is goudeerlijk. Dat kan ik ontzettend waarderen.
 

ElSimao

Active member
En dan toch nog een van de beste van de Eredivisie zijn in de laatste 2 jaar. Niet gek voor een speler die in de problemen komt tegen ploegen hoger dan PEC Zwolle. Prima aanjager, technisch geen grootheid maar wel redelijk, neusje voor de goal en dan niet alleen intikkers. Gewoon een prima speler. Niet dat je daar 27 miljoen voor moet betalen, maar dat is een andere discussie. Het maakt hem geen speler die standaard in de problemen komt tegen ploegen beter dan PEC.

De beste van de Eredivisie? Alleen al bij Ajax waren er meerdere spelers gewoon beter. Sanchez bijvoorbeeld, die redt het dan ook wel gewoon in de Premier League.
 

vakx2.0

Banned
"De man van glas heeft het het langste volgehouden", zei hij lachend ten afscheid. En zo is het. Hadden maar meer spelers dezelfde mentaliteit (en loyaliteit) als Robben. Wat 'n fantastische speler. Lijkt alweer een eeuwigheid geleden dat ik 'm wekelijks zag spelen in Eindhoven. Er lijkt sindsdien een half leven verstreken te zijn... en in die tussenjaren bleef Robben voetballen en winnen. We gaan 'm missen. En ik zie zo 1,2, 3 niet welke oranje-speler zijn stokje kan overnemen.
 

Batigoal

Well-known member
Fantastisch afscheid voor een fantastische speler. Niets meer dan lof voor Robben. Hij heeft ons veel mooie momenten bezorgd.
 
Bovenaan