De week van de waarheid (Wit Rusland uit en Zweden thuis)

De week van de waarheid (Wit Rusland uit en Zweden thuis)


  • Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .

Mario

Well-known member
Het schijnt de week van de waarheid te zijn. Zaterdag speelt Oranje uit bij Wit Rusland en op dinsdag thuis tegen Zweden.
Gaan 'we' het redden, dus 2x winnen en genoeg doelpunten maken om de play-offs te halen? Of kunnen we alvast de zomervakantie gaan boeken, en op zoek naar een nieuwe bondscoach?

De huidige stand:

1. Frankrijk 8 17 15 5 +10
2. Zweden 8 16 18 7 +11
3. Nederland 8 13 16 11 +5
4. Bulgarije 8 12 13 17 -4
5. Luxemburg 8 5 7 17 -10
6. Wit-Rusland 8 5 4 16 -12

Balans:

Wit-Rusland 7x gespeeld, 5x gewonnen, 2x verloren (doelsaldo 14-4)

Zweden 24x gespeeld, 10x gewonnen, 6x gelijk, 8x verloren (doelsaldo 45-48)
 

Janssen

Well-known member
Ik denk dat we uiteindelijk precies 1 goal tekort komen. Dat zou de ultieme ontknoping zijn in lijn met deze hele kwalificatie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
We gaan het natuurlijk niet halen. Wel goed nieuws dat Strootman nog niet op het trainingsveld is gesignaleerd.
 

Batigoal

Well-known member
Hup Holland hup! We winnen nipt met 1-0 tegen de Witte Russen en vervolgens halen we met 12-1 uit tegen Zweden.
 

Abubakari

Well-known member
Na een draak van een wedstrijd met een zeer moeizame 1-2 zege bij Wit Rusland verliezen we thuis gewoon met 2-3 van Zweden.
Gullit vond het twee fantastic games.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb er gewoon nog alle vertrouwen in. Ik weiger te geloven dat Nederland weer een eindtoernooi mist.
 

JMD

Well-known member
De poll klopt niet, want Europees kampioen kunnen we voorlopig nog niet worden, pas over 3 jaar... ;)
 

De Wolf

Well-known member
Zweden heeft al een beter doelsaldo en krijgen Luxemburg ook op bezoek. Ik acht de kans groter dat ASV de Dijk nog een ronde verder komt in de beker dan dat Nederland tweede wordt.
 

Maasveld

Well-known member
We halen het nu niet, maar vanwege de komende burgeroorlog in Spanje doen die niet mee. Wij worden vervolgens van het strand geplukt en worden wereldkampioen!!!
 
Bovenaan