De week van de waarheid (Wit Rusland uit en Zweden thuis)

De week van de waarheid (Wit Rusland uit en Zweden thuis)


  • Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Met Locadia was het een heel andere wedstrijd geworden.

Klopt. Dan hadden we 2-2 gespeeld.

Overigens had ik Locadia wel zijn debuut gegund, die heeft er al zo vaak bij gezeten (en ook al vaak afgevallen met een blessure) zonder in te vallen. Zelfs Brenet heeft al 'een haasje'
 

JFK

Well-known member
Klopt. Dan hadden we 2-2 gespeeld.

Overigens had ik Locadia wel zijn debuut gegund, die heeft er al zo vaak bij gezeten (en ook al vaak afgevallen met een blessure) zonder in te vallen. Zelfs Brenet heeft al 'een haasje'

Zelfs Jorrit H. heeft een haasje.
 

gevegt

Well-known member
Koeman heeft wel heel snel Klaassen het voetballen afgeleerd. Dat is toch ook wel een kwaliteit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Koeman heeft wel heel snel Klaassen het voetballen afgeleerd. Dat is toch ook wel een kwaliteit.

Klaassen was bij Ajax ook altijd de eerste die door de mand viel, zodra het niveau van de tegenstander wat hoger lag dan PEC Zwolle. Vooral slecht van Koeman dat hij hem gehaald heeft.
 

erka

Well-known member
Mooi van Robben hoor zo!

Precies zoals het bij hem past. Wel een echte ereronde maar geen poespas.

Best wel een beetje trots!
 

Pascallovic

Well-known member
Klaassen was bij Ajax ook altijd de eerste die door de mand viel, zodra het niveau van de tegenstander wat hoger lag dan PEC Zwolle. Vooral slecht van Koeman dat hij hem gehaald heeft.

Niet mee eens. Heeft toch ook tegen de betere tegenstanders goede potten gespeeld met doelpunten en dergelijke. Nooit echt door de mand gevallen op basis van kwaliteit wat mij betreft.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Niet mee eens. Heeft toch ook tegen de betere tegenstanders goede potten gespeeld met doelpunten en dergelijke. Nooit echt door de mand gevallen op basis van kwaliteit wat mij betreft.

Klaassen kan inderdaad een goal maken, dat is een grote kwaliteit. Voor de rest is het vooral hard rennen, maar overal te laat komen en in het positiespel helemaal niets toevoegen.
 
Bovenaan