Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Philip Cocu natuurlijk wat betreft PSV. Die is er ook lang bij geweest.
Nog een Feyenoorder die aan zoveel toernooiwedstrijden is gekomen? Dat kan dan alleen nog Kuyt zijn. Zoveel internationals hebben wij niet en in de oude betere tijden speelde we minder toernooiwedstrijden.
Die ja. Voor Atreides zijn vraag kwam hij met één invalbeurt op een WK niet in aanmerking.
Die gaat Sneijder nog wel inhalen. Kan zelfs nog Jan Jongbloed inhalen. Dan zou hij de nog levende international met de langste interlandcarrière worden. Een interland in 2021 is voldoende.
Kluivert, Van Nistelrooy, Robben, Van Persie, Huntelaar, Lenstra, Bakhuys, Bergkamp, Sneijder, Rep, Rensenbrink, Cor van der Gijp, Van Basten, Gullit en Wilkes.
Dat zijn er vijftien. Hopelijk zijn er vijf goed. Deze vind ik echt lastig.
Johan Cruijff is bij mij ergens blijven kleven dat hij een hoop interlands heeft overgeslagen. Maar ik zie dat hij ruimschoots die doelpunten heeft gemaakt en dat Cor van der Gijp niet eens in de buurt is gekomen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.