De Voetbalquiz

Max

Administrator
Forumleiding
Van de Corput, maar die schrijf je ook niet met een C.

Zonder de hint was ik voor Ruud Gullit gegaan. Nu weet ik hem gewoon niet.
 

de waan

Well-known member
Ik heb al gespiekt en het is uiteraard een mij bekende naam, maar ik heb nooit geweten dat hij bij Feyenoord heeft gespeeld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, Jozsef Forever was toen ook al geen achttien meer en die wist hem ook niet. Net even via Whats App aan hem voorgelegd. Na het geven van het antwoord zei hij wel: Scorpion Kick. Ook dat zou mij niet helpen.

Dit is voor mijn geboorte.
 

Abubakari

Well-known member
Ik wist dan weer niet dat die in dat seizoen bij Feyenoord zat. Dacht dat dat later was.

Ik zie dat het rijtjesdag is vandaag, doe dan ook maar de 10 keepers met de meeste interlands.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van der Sar
Van Breukelen
Stekelenburg
Cillessen
Van der Meulen
Pieters Graafland
Schrijvers
Van Beveren
De Goeij
Jongbloed

Dacht ik, kan zijn dat ik er nu één of twee vergeten ben.

Even gekeken want ik gokte dat je het juist had, maar die laatste is niet goed.
 

Atreides

Well-known member
Denk dat dit wel meevalt hoor. Al weet ik niet hoe oud Max is en jij bent waarschijnlijk wel heel wat jonger (begin 20 toch?), maar de rest is volgens mij ongeveer van dezelfde leeftijd of zelfs ouder.

En @Fregge is uiteraard een jonge god.

In de supermarkt is dat nog wel een mooi compliment. Op het forum wel een stevige burn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In de supermarkt is dat nog wel een mooi compliment. Op het forum wel een stevige burn.

Jaartje of 25 ben je toch? ;-)

Uiteindelijk lopen we hier ook al bijna tien jaar rond. Als iemand al een beetje de pubertijd door was op SoccerQuest, dan moet iemand nu ondertussen rond de dertig zijn. Gok dat dat voor jou ook wel op gaat.
 

De Wolf

Well-known member
Vandaag is bekend gemaakt dat de Championsleague finale in Lissabon gespeeld wordt.

Welke 4 clubs speelden eerder een finale in Lissabon (2 finales)?
 

Atreides

Well-known member
Jaartje of 25 ben je toch? ;-)

Uiteindelijk lopen we hier ook al bijna tien jaar rond. Als iemand al een beetje de pubertijd door was op SoccerQuest, dan moet iemand nu ondertussen rond de dertig zijn. Gok dat dat voor jou ook wel op gaat.

Tweede helft van de dertig ja. :eek:

Ik ben begonnen met SQ rond 2006 met de prachtige discussie rond Kalou.
 
Bovenaan