De Voetbalquiz

zwammy

Well-known member
Met 2 vd 3 mag ik wel de nieuwe vraag stellen. Wie missen we op de puntjes

.............. heeft het opgenomen voor keeperstrainer ..............., die onlangs stevige kritiek te verduren kreeg op zijn werk bij .............


Voormalig ..........-keeper B.G. gaf ..............(foto) zelfs de schuld van de wisselvalligheid van S. M. 'Ik ben altijd zeer kritisch geweest op M. Maar vanaf nu is dat anders, .............. moet verantwoordelijk worden gehouden', zei G eerder deze maand op de .

.............. reageerde nu op de ontstane ophef over de en liet tijdens een perspraatje weten de kwaliteiten van zijn keeperstrainer geen moment in twijfel te trekken. 'Hij is ??n van de hardst werkende mensen die ik ooit heb ontmoet', roemde hij de arbeid die ............. in ................ met de doelmannen verricht.


.................. is inmiddels zesenhalf jaar werkzaam als keeperstrainer op A.R. Tijdens zijn spelerscarri?re verdedigde hij het doel van FC Utrecht, ..........., ........... en Tranmere Rovers.
 

Unregistere

Well-known member
Oh ja, kloppt.

Maar we gaan eens zien hoe het met jullie literaire kennis in combinatie met het Belgische voetbal is gesteld.

In Heden Ben Ik Nuchter van Herman Brusselmans, een boek uit 1986, staat de volgende passage:

'Ja,' zei Eduard. 'Of nee. Godverdomme, nee. Ik ben niet getrouwd en ik heb g??n zoon, dat moet maar 's luidop klinken.....!' Heel luid riep hij: 'Ik ben een klootzaak van een vrijgezel! East-Side! :confused: !"

De naam van welke voetballer dient te worden ingevuld op de :confused: ?
 

erka

Well-known member
Nou, Club Brugge, jaren 80, dat kan er maar ??n zijn zou ik dan zeggen. Jan Ceulemans.
 
Bovenaan