De Voetbalquiz

zwammy

Well-known member
Maaskant(je)

NAC begon nadat ze lichtmasten op de kop getikt hadden met avondwedstrijden. De trainer waaronder NAC toen speelde heeft ook een bekende zoon, wie is dit?
 

Unregistere

Well-known member
Voetbalcrypto! Welke trainer moet je invullen op de stippels?

Het gezin was verwikkeld in een flinke ruzie. De zoon koos de kant van zijn vader, maar zijn zus koos overduidelijk ....
 

Unregistere

Well-known member
Lekker!

Doen we een selectiefoto van FC Dordrecht uit 2001. Punt voor degene die er 6 herkent (trainers / stafleden tellen mee, want hij is best lastig):

28r2v7d.jpg
 

Batigoal

Well-known member
Eitje! Mark de Vries rechtsboven, de onvermijdelijke Marco Boogers vier van links, Jermaine Sandvliet (held van Drogheda Utd) links van de keepers op rij 2, Cecilio Lopes aan de andere kant van de keepers, Ab Persijn en Romeo van Aerde zittend en volgens mij is Fernando Pascale (oud-Feyenoord) de staande naast trainer Vd Ham. Zittend rechtsvoorin tweede speler van rechts met die puntneus komt me ook erg bekend voor.
 

Unregistere

Well-known member
Je hebt er genoeg goed. De Vries, Boogers, Sandvliet, Persijn, Van Aerde, Pascale en Van den Ham. Dat is zeven.

Alleen over Cecilio Lopes moet ik je teleurstellen, want die staat niet op deze foto.
 

de waan

Well-known member
Die man linksonder op de foto heeft zo ongeveer 80 jaar lang op elke elftalfoto van een Dordtse profclub gestaan.

Wat niet wil zeggen dat ik weet hoe hij heet.
 
Bovenaan