De verschrikkelijke DVK-Lijst verkiezing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario

Well-known member
Ik heb er helemaal niets mee. Thunderstruck is idd niet om aan te horen met dat geschreeuw.
 

Jozsef

New member
Ik ga de discussie niet eens aan. Er wordt makkelijk wat geroepen hier (concerttopic), maar als je de kritiek weerlegt met feiten (Jamel) zie je niemand meer.
 

Unregistere

Well-known member
Mirjam van Twarres kan best wel aardig zingen, alleen niet in het Fries. Van Johan hoor je nooit meer wat van.

Die is toch ernstig ziek, Johan? Meende ooit ergens gezien te hebben dat hij een bijzondere spierziekte heeft, waar hij niet heel oud mee zal worden. Of is hij zelfs al overleden?
 

Fabian

Active member
Iedereen mag het geschreeuw vinden of bagger. Ieder zijn smaak.

Maar als je beweert dat het hele repertoire van AC/DC op elkaar lijkt, dan roep je maar wat.
 

Janssen

Well-known member
Iedereen mag het geschreeuw vinden of bagger. Ieder zijn smaak.

Maar als je beweert dat het hele repertoire van AC/DC op elkaar lijkt, dan roep je maar wat.

Haha. In geval van ACDC is het vrij makkelijk te onderbouwen. Neem de akkoordenschema's er maar bij.
 

zwammy

Well-known member
Ik ga de discussie niet eens aan. Er wordt makkelijk wat geroepen hier (concerttopic), maar als je de kritiek weerlegt met feiten (Jamel) zie je niemand meer.

Zal eens gaan kijken naar de feiten. Hopelijk niet dezelfde feiten als die er waren dat a1979 topics van wielrennen aan het verzieken was.
 

erka

Well-known member
Nou ja, een beetje hetzelfde als roeptoeteren dat mensen die een kerstmaal kopen bij de super gierig zijn, zonder feiten.
 

Shayman

New member
Iedereen mag het geschreeuw vinden of bagger. Ieder zijn smaak.

Maar als je beweert dat het hele repertoire van AC/DC op elkaar lijkt, dan roep je maar wat.
Idd, overigens is Thunderstruck niet 1 van mijn favo nummers van AC DC en vind ik het jaren 70 werk sterker en in de jaren 90 was bijvoorbeeld Big Gun veel mooier naar mijn mening.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan