De bas liep via een bandje, de solo's ook.
De solo's niet.
De bas liep via een bandje, de solo's ook.
Een bassist die zomaar even complete setlists uit de mouw schud, dream on. Tivoli mocht iig niks zeggen op deze vraag.
Die is toch ernstig ziek, Johan? Meende ooit ergens gezien te hebben dat hij een bijzondere spierziekte heeft, waar hij niet heel oud mee zal worden. Of is hij zelfs al overleden?
Weet wat ook zo vreselijk slecht is? G? Reinders met Bloasmuziek.
Wat een kutplaat!
Heb jij iets tegen Limburgers??
Vind het een schitterende plaat, heel mooi schilderachtig. Schildert een zondagochtend.
Finkers heeft er ooit eens een Twentse versie van gemaakt en toen hebben de heren het samen gezongen, dat klonk helemaal apart.
Goede plaat hoor, werkt beter dan een slaappil.Ik vind het een originele schijtplaat.
Je bent meer van de talenmuziek?Ik ben niet zo van dat dialecten muziek ...
Ik vind dat altijd wel wat hebben als er in een taal gezongen wordt. Mooie muziek is dat vaak.
Ik vind dat altijd wel wat hebben als er in een taal gezongen wordt. Mooie muziek is dat vaak.
Melodie is ook belangrijk inderdaad. Maar dan moet er niet in dialect gezongen worden, want dat doet het geheel dan toch wel een beetje teniet.
Eens, zodra er een dialect in zit haak ik af.