De Tour op tv

gevegt

Well-known member
My bad. Op LdL was een item over zijn podcast en ze zeiden dat het alleen in audio was.
Gelukkig heb jij gelijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
My bad. Op LdL was een item over zijn podcast en ze zeiden dat het alleen in audio was.
Gelukkig heb jij gelijk.

Geeft niet. Ik stuitte toevallig op een fragment na dat incident met Sagan. Daarna ben ik het af en toe gaan kijken.
 

Ska P 187

Well-known member
Tsja Boogerd niet kunnen duchten of zien, maar verlangen naar Smeets.
Dat gaat er bij mij niet in. Een journalist die kontenkruipen belangrijker vond dan de waarheid achterhalen, bah zou ik kunnen zeggen, maar ook naar hem luisterde ik graag.
 

JMD

Well-known member
Tsja Boogerd niet kunnen duchten of zien, maar verlangen naar Smeets.
Dat gaat er bij mij niet in. Een journalist die kontenkruipen belangrijker vond dan de waarheid achterhalen, bah zou ik kunnen zeggen, maar ook naar hem luisterde ik graag.

Blijft toch altijd mooi dat alleen Smeets als enige wielerjournalist verweten wordt dat hij 'de waarheid' nooit gevonden heeft, maar alle andere verslaggevers niet... Zegt ook misschien iets over hoe moeilijk het vinden van die waarheid was. En wie zegt dat Smeets niet op zoek was? Dat was hij (en zijn collega's) wel degelijk, alleen was het gewoon moeilijk vindbaar. Dat bleek ook wel, want bijna alle bekentenissen van 'dopers' zijn gekomen vanuit hen zelf, zelden door journalisten.
 

Ska P 187

Well-known member
Blijft toch altijd mooi dat alleen Smeets als enige wielerjournalist verweten wordt dat hij 'de waarheid' nooit gevonden heeft, maar alle andere verslaggevers niet... Zegt ook misschien iets over hoe moeilijk het vinden van die waarheid was. En wie zegt dat Smeets niet op zoek was? Dat was hij (en zijn collega's) wel degelijk, alleen was het gewoon moeilijk vindbaar. Dat bleek ook wel, want bijna alle bekentenissen van 'dopers' zijn gekomen vanuit hen zelf, zelden door journalisten.

Ook goed, al die journalisten in die tijd die liever in de bar zaten ipv eens serieus te proberen achter de waarheid te komen.
 

gevegt

Well-known member
Het was dus tactiek van SKY om Landa van Froome weg te laten rijden.
Wat een slimmeriken zijn het toch ook.
 
Bovenaan