De Tour op tv

gevegt

Well-known member
Kan iemand mij uitleggen waarom dat ultra saaie programma van de NOS veel meer kijkers trekt dan Tour du Jour?
 

SanMark.

Well-known member
Kan iemand mij uitleggen waarom dat ultra saaie programma van de NOS veel meer kijkers trekt dan Tour du Jour?

Geen flauw idee . Ik vind het een leuk programma om te kijken. Daarin tegen heb ik volgens mij maar 1 aflevering gezien van de Avondetappe.
 

Pascallovic

Well-known member
Toch vind ik hun programma leuker, inhoudelijker en met meer achtergrondverhalen. Dat kan niet alleen door de gasten komen.
Die Maxim is trouwens wel heel irritant.
Zal wel gewoonte zijn voor de meesten. Maar inhoudelijk vind ik Tour de jour ook beter. Het is echt grotendeels een serieus programma.
 

Jozsef

New member
Clement en Boogerd is een voltreffer. Filemon en Maxim hinderlijke onderbrekingen.
En Genee moet stoppen met dat zogenaamd grappig doen. Hij is presentator, geen cabaretier.
De vele (sluik)reclame mag ook wel wat minder. Zappen veel mensen toch weg.
 

Makanaky

Well-known member
Er kijken ook standaard een stuk minder mensen naar een zender als RTL7. Bij de meeste mensen houdt de afstandbediening bij het cijfer 4 op.
 

Maasveld

Well-known member
Inhoudelijk schelen ze vrij weinig van elkaar vind ik. Tour du Jour heeft met Boogerd de beste analist van Nederland, maar Clement probeert een beetje de Ren? van der Gijp te spelen waardoor hij zich langzaam ontpopt heeft tot de nieuwe Gert Jacobs. Verder vind ik de sfeer van De Avondetappe een stuk beter passen bij wielrennen dan die van Tour de Jour. Over het verschil tussen Herman de Scherman en Filemon zal ik maar niet beginnen. Wat Maxim doet is an sich een leuke toevoeging, maar het wordt dramatisch ingevuld.
 

de waan

Well-known member
Eigenlijk ben ik het hier gewoon volledig mee eens.

Oh nee, toch niet. Ik kan Stef Clement nog altijd uitstekend pruimen.
 
Bovenaan