DE TOPPERRRRRRR VAN DE WEEK!!!!

DE TOPPERRRRRRR VAN DE WEEK!!!!


  • Totaal aantal stemmers
    17

vakx2.0

Banned
Ga een rondje wandelen, of anders lok een je ban uit in het topic wat er voor is.

Dat zou een life changing gebeurtenis zijn: geband worden door een moreel verontwaardigde Fries die een uurtje terug publiekelijk geld wilde inzamelen om mijn botten te breken.

Dat zou aankomen hoor.

Zou logischer zijn ala hij een weekje mag afkoelen, met zn DVK fatwa?s
 

gevegt

Well-known member
Dat zou een life changing gebeurtenis zijn: geband worden door een moreel verontwaardigde Fries die een uurtje terug publiekelijk geld wilde inzamelen om mijn botten te breken.

Dat zou aankomen hoor.

Zou logischer zijn ala hij een weekje mag afkoelen, met zn DVK fatwa’s

Dat was natuurlijk niet netjes en je hebt je zegje er over gedaan.
Nu begin je te zeuren en ook nog in het verkeerde topic.
 

gevegt

Well-known member
Wat mij trouwens veel meer zorgen baart is dat PSV deze wedstrijd geen vuist kon maken tegen Feyenoord.
Het lijkt wel of de lucht er langzaam uitloopt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is al eerder benoemd, maar Vermeer was echt geweldig goed. Diep respect voor die jongen. Professioneel gebleven, naar buiten niet gaan zeuren en nu gewoon z'n kans weer gepakt. Van mij mag hij voorlopig blijven staan.
 

gevegt

Well-known member
Het is al eerder benoemd, maar Vermeer was echt geweldig goed. Diep respect voor die jongen. Professioneel gebleven, naar buiten niet gaan zeuren en nu gewoon z'n kans weer gepakt. Van mij mag hij voorlopig blijven staan.

Ondanks die paar rare ballen, ben ik het met je eens.
Verdonk speelt ook steeds beter.
 

Atreides

Well-known member
Dat zou een life changing gebeurtenis zijn: geband worden door een moreel verontwaardigde Fries die een uurtje terug publiekelijk geld wilde inzamelen om mijn botten te breken.

Dat zou aankomen hoor.

Zou logischer zijn ala hij een weekje mag afkoelen, met zn DVK fatwa?s

Kun je nog een bottenbreek + doodverwensing doen?
 

Pascallovic

Well-known member
Het is al eerder benoemd, maar Vermeer was echt geweldig goed. Diep respect voor die jongen. Professioneel gebleven, naar buiten niet gaan zeuren en nu gewoon z'n kans weer gepakt. Van mij mag hij voorlopig blijven staan.
Ik snapte al nooit dat Bijlow de voorkeur kreeg.
 

SanMark.

Well-known member
Het is al eerder benoemd, maar Vermeer was echt geweldig goed. Diep respect voor die jongen. Professioneel gebleven, naar buiten niet gaan zeuren en nu gewoon z'n kans weer gepakt. Van mij mag hij voorlopig blijven staan.

Prima keeper alleen bij ballen van de zijkant. Wil hij er nog wel eens onder door gaan.
 
Bovenaan